Hop til indhold
sn57

Prof dominaer i Sverige?

Recommended Posts

Som vi alle ved er det forbudt at købe sexydelser i Sverige men er det tilladt at betale en domina for en session hvis ikke der indgår sex!

Hvis ja, hvordan kommer man i kontakt med en domina i Sverige?

Skal en tur til Stokholm om et par uger 

Modtager gerne tips og hører gerne om erfaringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 20 minutter siden:

Som vi alle ved er det forbudt at købe sexydelser i Sverige men er det tilladt at betale en domina for en session hvis ikke der indgår sex!

Hvis ja, hvordan kommer man i kontakt med en domina i Sverige?

Skal en tur til Stokholm om et par uger 

Modtager gerne tips og hører gerne om erfaringer 

Loven siger, at du ikke må købe seksuelle ydelser.
Jeg er ikke jurist, men jeg vil tro at retten vil fokusere på om du har opnået juridisk tilfredsstillelse i forbindelse med købet, og har du det, har du købt en seksuel tjeneste. Men vil du være på den sikre side, må du hellere tage kontakt til en svensk advokat.

TILFØJELSE:
 

Citat

Vad säger lagen?

Att gå till en master eller domina är inte olagligt, så länge det inte förekommer några sexuella handlingar som en person får betalt för att utföra. Med sexuella handlingar i lagens mening menas dels handlingar som är att bedöma som samlag eller handlingar som är att jämställa med samlag, således orala, vaginala, och anala samlag, dels andra handlingar av sexuell natur men som inte är att jämföra med samlag, till exempel att onanera. Att vara eller blir upphetsad bedöms inte som en sexuell handling, enligt kammaråklagare Zilla Hirsch. 

https://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/svenska-bdsm-paret-far-betalt-for-att-smiska/

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Loven siger, at du ikke må købe seksuelle ydelser.