Hop til indhold
sn57

Prof dominaer i Sverige?

Recommended Posts

Som vi alle ved er det forbudt at købe sexydelser i Sverige men er det tilladt at betale en domina for en session hvis ikke der indgår sex!

Hvis ja, hvordan kommer man i kontakt med en domina i Sverige?

Skal en tur til Stokholm om et par uger 

Modtager gerne tips og hører gerne om erfaringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 20 minutter siden:

Som vi alle ved er det forbudt at købe sexydelser i Sverige men er det tilladt at betale en domina for en session hvis ikke der indgår sex!

Hvis ja, hvordan kommer man i kontakt med en domina i Sverige?

Skal en tur til Stokholm om et par uger 

Modtager gerne tips og hører gerne om erfaringer 

Loven siger, at du ikke må købe seksuelle ydelser.
Jeg er ikke jurist, men jeg vil tro at retten vil fokusere på om du har opnået juridisk tilfredsstillelse i forbindelse med købet, og har du det, har du købt en seksuel tjeneste. Men vil du være på den sikre side, må du hellere tage kontakt til en svensk advokat.

TILFØJELSE:
 

Citat

Vad säger lagen?

Att gå till en master eller domina är inte olagligt, så länge det inte förekommer några sexuella handlingar som en person får betalt för att utföra. Med sexuella handlingar i lagens mening menas dels handlingar som är att bedöma som samlag eller handlingar som är att jämställa med samlag, således orala, vaginala, och anala samlag, dels andra handlingar av sexuell natur men som inte är att jämföra med samlag, till exempel att onanera. Att vara eller blir upphetsad bedöms inte som en sexuell handling, enligt kammaråklagare Zilla Hirsch. 

https://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/svenska-bdsm-paret-far-betalt-for-att-smiska/

Redigeret af Landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Loven siger, at du ikke må købe seksuelle ydelser.
Jeg er ikke jurist, men jeg vil tro at retten vil fokusere på om du har opnået juridisk tilfredsstillelse i forbindelse med købet, og har du det, har du købt en seksuel tjeneste. Men vil du være på den sikre side, må du hellere tage kontakt til en svensk advokat.

TILFØJELSE:
 

https://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/svenska-bdsm-paret-far-betalt-for-att-smiska/

Der er sgu ikke noget der hedder juridisk tilfredsstillelse... Sorry, lidt en joke.. Altså, jeg besøger for tiden en grøn massør, der har praktiseret i Sverige.. Grænsen mellem lovligt og ulovligt går vist netop ved den seksuelle tilfredsstillelse.. Så jeg er ret sikker på at en domina uden egentlig tilfredsstillelse er lovlig.. Ellers er det vel tæt på ulovligt at bage på en pige, man gerne vil i bukserne på....

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 12 timer siden:

Der er sgu ikke noget der hedder juridisk tilfredsstillelse... Sorry, lidt en joke.. Altså, jeg besøger for tiden en grøn massør, der har praktiseret i Sverige.. Grænsen mellem lovligt og ulovligt går vist netop ved den seksuelle tilfredsstillelse.. Så jeg er ret sikker på at en domina uden egentlig tilfredsstillelse er lovlig.. Ellers er det vel tæt på ulovligt at bage på en pige, man gerne vil i bukserne på....

Du betaler vel ikke pigen, du bager på?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke under kontakt-annoncer/app hvor “Ensom, men dominerende dame søger generøs gentleman for hyggeligt samværd”

…at hun så hurtigt får et lille lån er jo fair nok “- hun spurgte så pænt imens jeg lå bundet og jeg havde svært ved at nægte hende da hun havde en grim pisk, jeg ved ikke hvad der gik af mig, jeg rystede som et espeløv…”

Du må hellere ha’ historien parat for de svenske MeTo-bevægelser har vidst kontaktet kunder der stod ved døren og ringede på. Sjovt nok holder alle argumenterne ikke når det er aldrene danske dominaer der har undertvinget mænd i årevis… og de smiler overbærende og tænker: “ja, hvis du selv kunne klare at afstraffe din mand og forstå det sexuelle spil - så var han ikk her…” (citat en dansk kendt Domina)

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 5 timer siden:

Du betaler vel ikke pigen, du bager på?

Altså hvis det er i Sverige - og 4 drinks til pigen... Så kan det vist diskuteres.. Tror at en times FP i Danmark er ca. Samme pris :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 3 minutter siden:

Altså hvis det er i Sverige - og 4 drinks til pigen... Så kan det vist diskuteres.. Tror at en times FP i Danmark er ca. Samme pris :D

Men i det øjeblik jeg stikker hende 700 kr., så hun selv kan købe sine drinks er det ulovligt... Skøre svenskere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 22 minutter siden:

Men i det øjeblik jeg stikker hende 700 kr., så hun selv kan købe sine drinks er det ulovligt... Skøre svenskere..

Hvis du betaler hendes drinks, og ikke har en aftale om sex, så er det ikke ulovligt.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 35 minutter siden:

Hvis du betaler hendes drinks, og ikke har en aftale om sex, så er det ikke ulovligt.
 

Hvis jeg betaler hendes drinks og vi har en aftale om at gå hjem og knalde hjernen ud, er det stadig lovligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 18 minutter siden:

Hvis jeg betaler hendes drinks og vi har en aftale om at gå hjem og knalde hjernen ud, er det stadig lovligt.

Hvis du betaler hendes drinks gennem at betale bartenderen, ja, men hvis du giver hende cash i hånden og har en aftale om at have sex, så kan jeg godt se den nidkære betjent/anklager der vil se om sagen holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min lille hjerne kan ikke forstå at voksne mennesker ikke må sælge sexydelser uden at stat og regeringen skal blande sig.

Hvis menneskehandel skal stoppes må sexarbejdere havde de samme rettigheder som andre arbejdere.

Dvs fagforening og et reguleret arbejdsmarked.

Forbud øger kun kriminalitet og gør det kun svære at beskytte sexarbejderne

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 1 time siden:

Min lille hjerne kan ikke forstå at voksne mennesker ikke må sælge sexydelser uden at stat og regeringen skal blande sig.

Hvis menneskehandel skal stoppes må sexarbejdere havde de samme rettigheder som andre arbejdere.

Dvs fagforening og et reguleret arbejdsmarked.

Forbud øger kun kriminalitet og gør det kun svære at beskytte sexarbejderne

Faktisk er det LOVLIGT at sælge sex i Sverige.. Men det er ULOVLIGT at købe sex..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 timer siden:

Hvis du betaler hendes drinks gennem at betale bartenderen, ja, men hvis du giver hende cash i hånden og har en aftale om at have sex, så kan jeg godt se den nidkære betjent/anklager der vil se om sagen holder.

Nu har svenskerne en del ret kønne kvindelige betjente... Som nogle gange fungerer som lokkeduer for lystne mænd.. Men de drikker ikke i arbejdstiden, så drinks er en fantastisk betaling.. Men det vil de fleste GP'er jo nok ikke nøjes med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

For satan da….

Min hjerne slår en hel saltomortale…

Tænk at forestille sig en lyshåret Agnetha Fältskog-type smække håndjern på en helt prof - og så hun finder en ni-halet frem og til sidst forlange rå sex og tilfredstillelse…..

MMMmmmmm….

Og så når man vågner befinder man sig på en blå gummimadras i et lille aflukket rum med vinduerne siddende helt oppe ved loftet…

Fuck de svenskere der vedtog at sådan en drøm kun blev en drøm - der kunne ellers være nogle danskere der ville lægge solide beløb i hård dansk valuta “hinsidan”…

Godt vi har nogle fine danske Domina’er !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 22 timer siden:

... kvindelige betjente... Som nogle gange fungerer som lokkeduer for lystne mænd....

Har du link til det? Det virker da int.

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 35 minutter siden:

Arh, hvis du gider at lede finder du..

Så du kan ikke dokumentere det, ok så ved jeg det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 1 time siden:

Så du kan ikke dokumentere det, ok så ved jeg det.

Jeg er jo sådan set ret ligeglad med om folk tror på mine anmeldelser, - eller om du har lyst til at udlægge mit svar som du gør.. På den anden side er jeg klar over at jeg umuligt kan nå alle med de ting jeg skriver.. Nogen gider ikke at google selv simple ting (som landsbytossen f.eks.) - omvendt svarer jeg gerne på stort set alle - bare nogenlunde relevante spørgsmål.. Men jeg tager aldrig ansvar for om folk synes at mine skriv er relevante eller troværdige... Det kommer vi nok allesammen til at vænne os til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er jo sådan set ret ligeglad med om folk tror på mine anmeldelser, - eller om du har lyst til at udlægge mit svar som du gør.. På den anden side er jeg klar over at jeg umuligt kan nå alle med de ting jeg skriver.. Nogen gider ikke at google selv simple ting (som landsbytossen f.eks.) - omvendt svarer jeg gerne på stort set alle - bare nogenlunde relevante spørgsmål.. Men jeg tager aldrig ansvar for om folk synes at mine skriv er relevante eller troværdige... Det kommer vi nok allesammen til at vænne os til...

Eller kort sagt, så kan/vil du ikke dokumentere din påstand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...