Hop til indhold

Mystify Hobro

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Har fornyligt besøgt denne utrolig dejlige kvinde i Hobro

Her er virkelig tale om en dejlig indlevende kvinde der kan sit kram til fingerspidsene.

Hun er en dejlig pige , der tilbyder den bedste gfe oplevelse , du føler dig meget velkommen i det øjeblik du træder ind i lejligheden ,

hun er skide sød og meget nem at tale med. Stedet er helt privat , og der er nem parkering lige foran døren.

Så hvad venter i på ? Men pas på , man bliver afhængig ;-)

Hilsen Batman

Skrevet
seeyou skrev, for 2 minutter siden:

Hej gutter

Her er virkelig tale om en dejlig indlevende kvinde der kan sit kram til fingerspidsene.

Hun er en dejlig pige , der tilbyder den bedste gfe oplevelse , du føler dig meget velkommen i det øjeblik du træder ind i lejligheden ,

hun er skide sød og meget nem at tale med. Stedet er helt privat , og der er nem parkering lige foran døren.

Hilsen Batman

Hvis du skynder sig kan du nå at smide link på din anmeldelse. 

/North

Skrevet

Batman / seeyou?

Skrevet

Hun er helt klart et besøg værd, det er alt for længe siden at jeg besøgte hende sidst, men hun blev et skæbnesvangert bekendtskab for mig på en god måde.

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig Batman.

Har besøgt hende flere gange gennem årene og altid den samme intense oplevelse.

Når vi mødes bliver jeg fanget ind af de tindrende blå øjne, samt det skønne underfundige Mona Lisa agtige smil. Man føler sig som den eneste ene og tror det nærmer sig en oplevelse med en japansk geisha (har dog aldrig prøvet). 

Man lader tankerne flyve og der er ingen ejendomsvurderinger eller sure chefer mens man svømmer hen i fælles beruselse.

Når man så 'vågner' efter sit klimaks er der skøn pillow talk på programmet, hvor man kan tale om alt fra vejret til personlige udfordringer i livet...eller man kan bare ligge og være stille sammen og få tilfredsstillet sin hudsult ved at være tæt med et andet empatisk menneske.

En nydelse for krop og sjæl, som i burde unde jer selv, hvis i er til nærvær og kærestesex med et rigtigt menneske af kød og blod.

Carvalho

Skrevet

Jeg synes virkelig hun virker dejlig, men en ting i hendes annonce provokerer mig helt vildt.

Du er helst høj og atletisk... Hvis jeg var det, så behøvede jeg helt sikkert ikke betale for sex i det omgang jeg gør:blink:  Jeg føler mig ikke som fed eller særligt overvægtig - men faktum er, at kvinder gider ikke runde mænd på lige omkring 1.72 cm. Ikke engang min snart x-kone gider det:sad:

Kvinden i annoncen er selv smuk og curvy, og alligevel er min kortbenede farkrop tilsyneladende ikke velkommen der heller… men hvis jeg var 15 cm højere og veltrænet og så samtidig lægger  mindst 1200 kr. så kan vi godt hygge sammen…. Jesus, altså. 

Skrevet
DonX skrev, for 52 minutter siden:

Jeg synes virkelig hun virker dejlig, men en ting i hendes annonce provokerer mig helt vildt.

Du er helst høj og atletisk... Hvis jeg var det, så behøvede jeg helt sikkert ikke betale for sex i det omgang jeg gør:blink:  Jeg føler mig ikke som fed eller særligt overvægtig - men faktum er, at kvinder gider ikke runde mænd på lige omkring 1.72 cm. Ikke engang min snart x-kone gider det:sad:

Kvinden i annoncen er selv smuk og curvy, og alligevel er min kortbenede farkrop tilsyneladende ikke velkommen der heller… men hvis jeg var 15 cm højere og veltrænet og så samtidig lægger  mindst 1200 kr. så kan vi godt hygge sammen…. Jesus, altså. 

Hej DonX

Jeg er ked af at mit (helst) højdekrav provokerer dig :x Mit (helst) højdekrav er generaliseret, da jeg grundlæggende tænder på at føle mig "lille og beskyttet". 

Alligevel kan der indimellem gives dispensation, da højde kun er en faktor af mange. Intelligens, dannelse og agilitet i sine kommunikative kompetencer kan vægte højere, da højde betyder knap så meget, når man ligger ned ^_^

Når det er sagt, er jeg i min gode ret til at have mine præferencer og afvise 9 ud af 10 der skriver, hvilket jeg gør :blink: Der skal ikke være ret meget "off" i kommunikationen inden jeg takker nej. 

Mvh. Mystify 

Skrevet
seeyou skrev, den 14.9.2023 at 13:34:

Hej gutter

Hilsen Batman

Tak :wub:

Skrevet
Carvalho skrev, den 15.9.2023 at 17:47:

Jeg kan kun tilslutte mig Batman.

Har besøgt hende flere gange gennem årene og altid den samme intense oplevelse.

Når vi mødes bliver jeg fanget ind af de tindrende blå øjne, samt det skønne underfundige Mona Lisa agtige smil. Man føler sig som den eneste ene og tror det nærmer sig en oplevelse med en japansk geisha (har dog aldrig prøvet). 

Man lader tankerne flyve og der er ingen ejendomsvurderinger eller sure chefer mens man svømmer hen i fælles beruselse.

Når man så 'vågner' efter sit klimaks er der skøn pillow talk på programmet, hvor man kan tale om alt fra vejret til personlige udfordringer i livet...eller man kan bare ligge og være stille sammen og få tilfredsstillet sin hudsult ved at være tæt med et andet empatisk menneske.

En nydelse for krop og sjæl, som i burde unde jer selv, hvis i er til nærvær og kærestesex med et rigtigt menneske af kød og blod.

Carvalho

Skrevet
AM1975 skrev, den 15.9.2023 at 14:12:

Hun er helt klart et besøg værd, det er alt for længe siden at jeg besøgte hende sidst, men hun blev et skæbnesvangert bekendtskab for mig på en god måde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.