Hop til indhold
M50plus

Tønder - pigerne ved ikke hvad der er bestilt og er ligeglade

Recommended Posts

Så vidt jeg har kunne lure, så er det en eller to der driver alle thaimassagesteder/bordeller i Tønder.  De virker fra flere forskellige adresser rundt i byen og opland. Billederne passer ikke, og de piger der nu er på arbejde, ved ikke hvad der er aftalt mellem bordelmutter og kunde. Seneste besøg for mit vedkomne, hvilket også bliver det sidste i meget lang tid, var i går. Jeg aftalte via sms, 60 minutters massage med håndtrold, hvor den unge dame som jeg skulle være nøgne ( grunden til ønsket om nøgenhed er, at så tænder de for varmen)til en fast pris. Da jeg kommer, spørger pigen, hvad der er bestilt, hvilket jeg svarer, hvorefter hun siger, at til den pris er det kun 40 minutter. Jeg viser sms, men hun fastholder, og meddeler så at hun har en kunde om en time, så hun har kun tid til 40 minutter, jeg siger fint og er på vej til at gå igen, pludselig kan jeg godt få 60 minutter til den aftalte pris. Jeg vælger at blive, det var en fejl. Hun var sur og uengageret, ben og ryg blev til dels masseret, men det var noget sjask. om på maven, kalorius blev smurt ind i olie hvor efter der blev hevet noget i elastikken. efter aflevering, var det slut. der var gået 45 minutter inklusive diskussion. Dette er tredie gang jeg oplever lignende episoder

https://annoncelight.dk/showad/328087

https://annoncelight.dk/showad/304989

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M50plus skrev, for 22 minutter siden:

Så vidt jeg har kunne lure, så er det en eller to der driver alle thaimassagesteder/bordeller i Tønder. 

Det er nu flere end 2

Man skal altid lytte til sin mavefornemmelse -specielt hvis man kommer til at skulle diskutere ydelse/pris/tid før det hele går igang, og man har betalt... Netop det du har oplevet  -med de bliver pigefornærmet -og ikke ved hvad det er aftalt ("spiller") -og det så afspejler sig efterfølgende i massagen. Kun på den måde lærer de, at lade være, at tag pis på folk -fordi de kan slippe afsted med det!! 

Jeg har prøvet en gang en pige lagde sin mobil på min ryg -og begynde at skrive besked -samtidigt med at hun masserede med den anden hånd -jeg rejste mig op og gik (havde ikke betalt) En anden løb pludselig tør for kræfter unden massagen(efter 10minutter) og strøg med fingerne henover kroppen -jeg spurgte hvad hun lavede -det var fordi jeg var "så hård og ikke slappede af" -jeg sagde til hende "hvis jeg slapper mere af pisser jeg på din briks!" -hun var irriteret i forvejen -fordi jeg på forhånd ikke ville købe fp -men have 1 times massage -og så måske ekstra, hvis jeg kom i stemning. Hun begyndte at råbe op -og jeg tog mig tøj på -hun fik en 100kr. for de 10minutter hun reelt set havde givet mig massage -det blev hun også sur over -og forlangte at få de 400kr. som var aftalt for 1 times massage -det nægtede jeg -så kom mutter ind -og spurgte om det var problemer... -pigen råbte og forklarede en masse på thai... -mutter spurgte mig om jeg ville betale for 1 times massage -jeg sagde "ja hvis jeg fik 1 times massage" -det gav mutter mig så -og beklagede den anden piges opførsel -og gav mig så en håndtrold som plaster på såret til en afslutning -jeg var der nok 2 timer med diskution og afklaring, massage. (var på Østergade i Tønder) (har været det masser af gange igennem årene -med meget forskelligt udfald;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem i Østergade og den i Vestergade er samme biks. Pas for øvrigt på i Vestergade 40. Cykelhandleren ved siden af, holder meget øje med, hvem der går ind og ud. Og  underholder lystigt med det.

Lara99 og Sofuskawa er de samme, det er dem der ligger udenfor byen. Ind i mellem levere de også til Vestergade 

Del dette indlæg


Link til indlæg
M50plus skrev, for 6 timer siden:

Dem i Østergade og den i Vestergade er samme biks. Pas for øvrigt på i Vestergade 40. Cykelhandleren ved siden af, holder meget øje med, hvem der går ind og ud. Og  underholder lystigt med det.

Lara99 og Sofuskawa er de samme, det er dem der ligger udenfor byen. Ind i mellem levere de også til Vestergade 

Tjaah...-det er sammenspist på flere måde end man lige forstiller sig... Så er det jo hende i Bylderup bov. Er dog flyttet fra sønderjylland -så er sjældent forbi efterhånden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet noget af det sammen hos en Thaipige i det jyske , jeg kom til aftalt tid og pige viste mig ind i et rum , jeg fortalte hvad jeg have aftalt med bordelmutter hun kunne ikke meget engelske men hun modtog mine penge så jeg tænke hun viste hvad jeg havde bestilt hun går ind med de penge og jeg venter på hun kommer tilbage så kommer bordelmutter ind og fortæller et det jeg have bestilt kunne jeg ikke få , men jeg kunne få noget andet sex med pigen hvis jeg ville give 400kr mere ,det sagde jeg nej til ,men efter en længer snak med dem begge kunne vi ikke mødes et sted hvor jeg fik noget af det jeg ønske mig , så   sagde jeg ville gå igen , men så ville bordelmutter ikke give mig mine penge tilbage , jeg gik ud af døren uden på gaden der skulle jeg lige sunde mig , så kom den unge Thai pige ud af hoveddøren kun med et håndklæde om sig med alle mine penge hun ville ikke snyde mig .. jeg kom der aldrig mere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...