Hop til indhold
Shemalewanted

Trans/Ladyboy i Malaga

Recommended Posts

Shemalewanted skrev, for 3 timer siden:

Hej alle

I næste måned tager jeg til Malaga og vil høre om I har kendskab til barer/klubber hvor man kan møde transer? Også gerne de nærliggende byer.

På forhånd tak ;)

Det var for mange år siden i Torremolinos - og jeg troede at det var en pige - men pga. af de lange fingre blev jeg bagefter klar over de må have været en mand. Jeg mødte vedkommende på gaden og så gik vi lidt afsides - en trappegang eller noget - og så mens jeg stod der med bukserne nede og fik et stående blow-job, listede han åbenbart min pung op og neglede en del af mine pesetas med sine lange fingre. Derefter var han ikke så interesseret i at fortsætte blow-jobbet - og forsvandt hurtigt, mens jeg pakkede sammen og fandt min pung løst på gulvet. Umiddelbart manglede der ikke noget, men dagen efter måtte jeg i banken og hæve flere penge - så jeg regnede ud at han måtte have taget en del - men alligevel snedigt nok ikke alle - eller hele pungen.

Men Torremolinos kunne være et bud - bare husk at passe godt på dine finanser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemalewanted skrev, for 8 timer siden:

Hej alle

I næste måned tager jeg til Malaga og vil høre om I har kendskab til barer/klubber hvor man kan møde transer? Også gerne de nærliggende byer.

På forhånd tak ;)

Kig på erosguia.com der er trannys fra hele Spanien, som samtidig er en klasse ell to over niveuet i DK.

Du kan også kigge på shemalewiki.com der er større udvalg fra DK samt hele Europa. Og jo billigere leveomkostninger

der er i landet, det billigere er servicen. Held og lykke, tager selv til Barcelona i løbet af to uger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...