asdfpaj 93 Skrevet 13. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/377429 Fik kæmpe jern på da jeg så hendes annoncebilleder og målene 156 cm, 48 kg. Måtte lige prøve at løfte hende, og rigtigt nok var der er kun tale om ca. 2 vægtskiver. Lækker lille sag! Hun var rigtig sød og opmærksom. Kommunikationen gik for det meste OK, selvom man vist skulle have taget spansk i stedet for tysk i gymnasiet Blev ved med at give krammere og kys helt uopfordret, hvilket var lækkert. En utroligt stram lille mis, og fedt at se hende have besvær med at få den ind (lidt over gennemsnit i størrelse). Det er vist ikke en GP man skal besøge, hvis man er XL. Hun er 10 dage i Aarhus/DK, som jeg forstod det. 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. September, 2023 (edited) Håber Mia kommer til Storkøbenhavn på et tidspunkt. Piger med så flot et udseende/krop er altid værdsat! Redigeret 13. September, 2023 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 13. September, 2023 Tak @asdfpaj for hende har jeg også haft kig på. Er både hendes bagdel og bryster fra naturens hånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfpaj 93 Skrevet 13. September, 2023 (edited) ChoosyVery skrev, for 31 minutter siden: Tak @asdfpaj for hende har jeg også haft kig på. Er både hendes bagdel og bryster fra naturens hånd? Brysterne var helt sikkert. Har ikke forstand på hvordan man spotter et "Brazilian butt lift" for at være ærlig. Det kunne der godt være tale om. Redigeret 13. September, 2023 af asdfpaj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gtrplr 8 Skrevet 14. September, 2023 Fedt med en anmeldelse @asdfpaj - jeg har gået og overvejet et par dage nu. Lyder som om jeg hellere må komme afsted. :) Hvilken del af Aarhus holder hun til i og er det nogenlunde diskret (som i - ligger indgangen ud til en trafikeret vej eller lign.)? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VeryCurious 195 Skrevet 14. September, 2023 (edited) Tak for anmeldelsen, dejligt at du havde en god oplevelse. Også lidt ærgerligt (for mig), for hende havde jeg en aftale med, som jeg desværre måtte aflyse pga ændrede planer. øv! Hun holder til ved universitetet / nobel parken ud til en ret trafikkeret vej. Ikke helt optimale indgangsforhold efter min mening, meeen jeg er nu kommet der en del gange alligevel. Redigeret 14. September, 2023 af VeryCurious 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfpaj 93 Skrevet 15. September, 2023 Gtrplr skrev, den 14.9.2023 at 08:53: Fedt med en anmeldelse @asdfpaj - jeg har gået og overvejet et par dage nu. Lyder som om jeg hellere må komme afsted. Hvilken del af Aarhus holder hun til i og er det nogenlunde diskret (som i - ligger indgangen ud til en trafikeret vej eller lign.)? Randersvej. Meget lidt diskret sted, som @VeryCurious skriver Alle, der er kendte i området ved nok godt hvad der foregår. Jeg prøvede at stå på moderat afstand til selve adressen indtil hun skrev, hun var klar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 17. September, 2023 Jeg fik også besøgt Mia Petite, og er helt enig med alle de ovenstående herrer samt Trådstarter: Hun er ikke bare et lækkert lille nips, men også rigtig sød og charmerende, ja, nærmest kærlig. Og ja, alt er fra naturens hånd, også bagdelen. I den sammenhæng er det lidt synd med tatoveringerne, men dem må man leve med. Jeg besøgte hende ærligt talt mest på grund af petit-heden, så blev postivt overrasket over, at hun jo faktisk også er vaskeægte latina, måske endda også med lidt mørkere blod også, sådan henad mulata. Hvis man kan lide petit latinaer, så er Mia Petite pligtpensum! Det var lidt svært at få en aftale i stand, men jeg kan ikke udelukke en gentagelse af besøget senere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 30. Oktober, 2023 Er der tale om den samme pige, som nu går under navnet Sofia Dream? Vil bare lige dobbelttjekke inden jeg besøger hende. Hvordan er hendes tungekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg