Pepsimax 75 73 Skrevet 13. September, 2023 Hej nogle der har besøgt hende her og vil dele lidt info om pigen... https://annoncelight.dk/showad/295801 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 13. September, 2023 (edited) https://www.instagram.com/pearja/?ref=TellMeMirror&hl=pt det er hende her - så du skal ikke regne med at mødes med hende fra annoncen Redigeret 13. September, 2023 af TheDude69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 13. September, 2023 Samme annonce som Tida er kendt fra. Måske bare hende med nye, åbenbart falske billeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 14. September, 2023 Ja det er hende der før hed Tida, og før det hed hun Wanda, og da hendes telefonnummer er kodet ind på min telefon, så er jeg helt sikker. Jeg vil faktisk ikke helt afvise at billederne godt kan være hende, måske for et par år siden eller lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 15. September, 2023 Men billederne er indefra profilen Thedude69 skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 15. September, 2023 Bliver nødt til at køre forbi og se hvem der lukker op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 16. September, 2023 Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden: Bliver nødt til at køre forbi og se hvem der lukker op Ja, hun er nu altså heller ikke så dårligt, snakkede faktisk selv mes hende sidste fredag, men kunne ikke få kalenderen til at passe sammen, så det bliver en anden gang inden så længe. Jeg tænkte faktisk på om hun knepper uden gummi, det har jeg vist aldrig fået spurgt hende om, men kunne godt tænke mig det. - noget som ved det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 17. September, 2023 Haløjsa var forbi i aftes hvilken skønhed der åbnede døren lille ung pige på max 25 år med stor patter som man virkelig kunne se igennem den lange hvide kjole hun havde på førte mig ind på badeværelset hvor hun tænkte bruseren og førte mig ind under den varme bruser hvor hun efterfølgende gik med ind under bruser stadig væk iført hendes hvide kjole som nu er helt gennemsigtig og man virkelig kunne se hendes fantastiske krop...:) nå okay tilbage til virkeligheden sorry ved godt i allerede havde tænkt jer at besøge hende Lille dame Alder måske 50 år Vægt 70 kg Spurgte om hende på annoncen men ikke muligt... Så sagde jeg farvel og tak Døren blev lukket ;) 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobsy74 16 Skrevet 18. September, 2023 Pepsimax 75 skrev, den 17.9.2023 at 10:51: Haløjsa var forbi i aftes hvilken skønhed der åbnede døren lille ung pige på max 25 år med stor patter som man virkelig kunne se igennem den lange hvide kjole hun havde på førte mig ind på badeværelset hvor hun tænkte bruseren og førte mig ind under den varme bruser hvor hun efterfølgende gik med ind under bruser stadig væk iført hendes hvide kjole som nu er helt gennemsigtig og man virkelig kunne se hendes fantastiske krop...:) nå okay tilbage til virkeligheden sorry ved godt i allerede havde tænkt jer at besøge hende I tankerne var jeg med hele vejen, kunne se hende for mig Og så ramte virkeligheden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 18. September, 2023 Pepsimax 75 skrev, den 17.9.2023 at 10:51: Haløjsa var forbi i aftes hvilken skønhed der åbnede døren lille ung pige på max 25 år med stor patter som man virkelig kunne se igennem den lange hvide kjole hun havde på førte mig ind på badeværelset hvor hun tænkte bruseren og førte mig ind under den varme bruser hvor hun efterfølgende gik med ind under bruser stadig væk iført hendes hvide kjole som nu er helt gennemsigtig og man virkelig kunne se hendes fantastiske krop...:) nå okay tilbage til virkeligheden sorry ved godt i allerede havde tænkt jer at besøge hende Lille dame Alder måske 50 år Vægt 70 kg Spurgte om hende på annoncen men ikke muligt... Så sagde jeg farvel og tak Døren blev lukket ;) Mærkeligt, de plejer at beholde deres egen telefon, og det telefonnummer hun bruger er det samme som Wanda/Tida har brugt. Men så må hun jo have overtaget Tida's telefon. Så har vi lige mistet både Mika og Tida på en uge - ikke godt for os i Thisted !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg