Hop til indhold

Kay fugle kvidder og øjne at svømme væk i

Featured Replies

Skrevet

Selvfølgelig er dette som overskriften siger en falsk anmeldelse, der er sgu ikke meget fugle kvidder, vi er i Brønshøj men når det er sagt, så passer resten;)

Det er ikke mange anmeldelser der kommer herfra, kun når der er en oplevelse der er langt udover hvad man kan forvente :wub: som det kære pigebarn skriver i hendes add “KAY - I am looking forward to meet you in my cozy little flat, Don`t miss out on some chill time!” 
Yes det er en ren og super hyggelig lille lejlighed men men det vigtigste chill time;) fra det øjeblik hun åbner døren til du en time eller +time går ud derfra med et sagligt smil er hun på og du er i centrum for hendes fulde opmærksomhed!! I min verden kommer du ikke tættere på en rigtig kæreste oplevelse uden alle de kedelige ting der plejer at følge med når den første betagelse har lagt sig…….. At hun så samtidig er sjov, vidende og tilbage i topform spændstig og lækker så er det totalt en win win  hvor er vi dog priviligerede :wub: 

https://nympho.dk/n2178/1353/well-almost-everything-is-possible-in-my-world/

Skrevet

Tak for en sjov og god anmeldelse.

Besøgte dejlige Kay i sidste uge - den nye version af Kay. Vægttab på 6 kilo med mod på mere. Frisk, sjov og givende fra første sekund. 

Dejlig kæreste stund med en pleaser, som har fuldt fokus på at kunderne føler sig godt tilpas.

Kay får mig til at slappe helt af. Ikke fedtet med tiden og mobilen er slukket. Tak Kay. Du er en ener. :wub:

Skrevet

Jeg kan kun erklære mig enig, hun står temmelig skarpt nu og er altid en fornøjelse at være sammen med.

Kinky, vidende og med en fed humor. Det kommer ikke tættere på en rigtig kæreste uden at du skal tage det kedelige med.

Skrevet

Jeg er så ærgerlig over at jeg måtte aflyse min aftale med hende. :(

Jeg håber at kunne fange hende inden hun rejser videre.

Skrevet

Har anmeldt kay før og vil gøre det igen. Kay er en juvel som har glædet os mænd i de sidste år. Hun er her regelmæssigt og giver altid suuper oplevelser. Har lige besøgt hende igen og er tilfredsstillet på alle måder .Og hun ser brandgodt ud…

Så hvis man er i tvivl om hvor man skal bruge sine penge. Så er det hos Kay …her er garanti for nydelse…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.