Hop til indhold

Recommended Posts

Det må vist være på tide at jeg giver et bidrag til denne side.
Jeg vil fortælle om Madame Illona. Det er ikke et bestemt besøg jeg vil berette om, da jeg har været i den heldige situation at jeg har besøgt smukke Illona mange gange og det vil være uretfærdigt at fremhæve et besøg fremfor et andet.
Alle mine besøg hos Illona har været uforglemmelige.
Som mange andre har jeg gennem tiden besøgt mange forskellige dominaer - både nogle der kun tilbyder dominans, men også gudinder der kombinerer dominansen med de blide ydelser.

Min vej til Illona gik gennem hendes skønne søster Sandy. Jeg havde besøgt Sandy et par gange.

Det var først da jeg ville besøge Sandy for tredje gang, at smukke Illona krydsede min vej.

Det var på et af mine besøg i Odense at jeg ville besøge Sandy, hun havde en vagt i Ørstedsgade og jeg forventningefuld ind gennem den grønne dør og satte mig til at vente i venteværelset.
Efter en rum tid blev døren åbnede og jeg spærrede øjnene op - det var Illona, der åbnede og jeg var straks solgt. Uden overdrivelse vil jeg sige at hun er den smukke gudinde jeg havde set.
Med rystende stemme fik jeg fremsagt at jeg egentlig kom for at besøge Sandy, men jeg meget gerne ville besøge Illona i stedet. Det blev til en meget heftig sceance, hvor både Sandy & Illona dominerede mig.
Det var under denne sceance at jeg første gang smagte Illonas fødder - jeg var solgt.
 
Jeg er en meget stor fodfetist og eeeeelsker fødder - jeg nyder at kysse, kærtegne, tilbede og slikke fødder. Det er én af de ting jeg gerne vil have med i en sceance, når jeg besøger en gudinde.
Da vi var færdige havde Illona god tid til en lille snak og jeg fandt ud af at jeg absolut måtte se hende igen - det var få måneder inden Illona & Sandy åbnede deres fantastiske klinik på Tolderlundsvej.

Efterfølgende har jeg besøgt Madame Illona adskillige gange. Et besøg hos hende er aldring det samme fra gang til gang - jeg har godt nok nogle favoritter, som vi altid kommer omkring - men bortset fra det, så er det Illonas utrolige fantasi og indlevelsesevne, der bestemmer hvilken retning en sceance skal bevæge sig i.
Et besøg starter altid med en lille snak, hvor vi løst får aftalt hvad der skal ske - dette er blot enkelte stikord. Som tidligere nævnt, så har Illona en fantastisk fantasi og jeg følger trygt den vej hun befaler.
Illona går ind i privaten for at gøre klar og jeg smider straks tøjet. Jeg burde ligge mig på knæ for at vente, men Sandy & Illonas samling af stiletter trækker. Det ender med at jeg står med næsen nede i deres sko, når Illona kommer tilbage.

Hun har skiftet til et frækt lakdress og med en smøg i munden kan jeg mærke et skift fra den søde kvinde jeg talte med for et øjeblik siden og til den bestemte og dominerende kvinde, der nu står foran mig.
"Ned på knæ og hils på din herskerinde" siger Madame Illona
Jeg adlyder straks og mine læber presser sig mod Illonas smukke stilet sandaler - jeg tørster efter mere, men får ikke lov - hun fjerner sig, går vurderende rundt om mig. Jeg mærker et slag i røven og giver mig lidt.
"Jeg tror at vi skal have taget møllen under behandling" driller Illona (Ja, møllen - hun er jo fynbo)
Hendes øvede fingre går på opdagelse omkring min bagdel, mit mellemkød, min pung og videre endnu - mens jeg forventningsfuldt ligger på knæ og skælver.
"Rejs dig, slave"
Jeg adlyder og står foran den smukke Illona, der forsætter med at pirre mig, napper mine brystvorter, klemmer pungen og smyger sin lækre lakklædte krop op ad mig.
Det kommer ikke bag på nogen at pikken står hårdt ud i luften. Illona finder reb frem og straks er nosserne bundet hårdt op - rebet bliver snøret rundt om pikken og igen skal jeg ligge mig på knæ for at Illona bedre kan komme til bagdelen. Jeg mærker noget koldt i bagdelen og kort efter mærker jeg at en butt-plug fylder mig ud. Illona fortsætter med at binde mig, snøren fra før bliver ført mellem mine ben og op i revnen i røven, så den holder pluggen fast. Til sidst bliver det bundet godt fast om maven.
Efterfølgende bliver mine arme beordret bag på ryggen og jeg mærker at et par håndjern smække omkring mine håndled. Endelig får jeg lænker på føderne og et halsbånd med hundesnor. Illona kan hun trække mig ned i kælderen hvor hun binder mig fast i fængslet. Der sidder jeg uhjælpelig fast og Illona finder ud af intet et par af hendes brugte strømper frem, som hun binder rundt om mit hovede, så mine øjne er dækket og jeg kan ikke længere se noget. Dog er min næse fri og strømperne er så rafineret bundet at fødderne på strømperne dækker min næse. Dermed kan jeg dufte Illonas fødders guddommelig duft mens jeg er fanget. Hun pirrer mig en sidste gang, så smækker tremmerne, låsen smækker i og Illona er forsvundet uden et ord.
 
Jeg har mistet enhver form for tidfornemmelse, men den næste lange tid hører jeg kun fjern tale, døre der åbner og lukker og af og til hårde hæle, der klikker mod et gulv. Jeg kan intet gøre - kun vente tålmodigt i mine stramme bånd.
Endelig bliver min ventetid forløst, jeg hører en dør åbnes og Illonas stiletter, der tramper ned ad trappen.
"Nå, slave - - har du nydt ventetiden" hører jeg hendes søde stemme.
Hun løsner mig og trækker mig ud af hullet i halsbåndet. Jeg kravler villigt efter op ad trapperne.
Illona sætter sig på en bænk og jeg må ligge på knæ foran hende. "Næsen ned til mine fødder" befaler hun og jeg adlyder hende, rystende af ophidselse.
Jeg indånder den søde duft at Illonas smukke fødder og snart efter får jeg besked på at slikke hendes stiletter.
Min tunge kører rundt om den røde lak, jeg tager hælen i munden og sutter på den, som var det en lang tynd pik.
Endelig kommer ordren om at tage hendes stiletter af. Derefter må jeg trække de selvsiddende strømper forsigtigt af. Igen tager jeg dybe indåndinger gennem Illonas strømper. Illona har "desværre" ikke særligt sure tæer, men hun giver mig den store service at gå med støvler hele dagen, når jeg skal besøge hende - dermed opnår hendes fødder en dejlig aroma.
Madame presser derefter sine dejlige fødder op i hovedet af mig og begynder begærligt at slikke fødderne. Jeg lader tungen kører fra hælen,hen under svangen og frem til tæerne - derefter tager jeg hver enket tå i munden og sutter begærligt, jeg stikker tungen mellem tæerne og slikker, jeg tager storetåen i munden og sutter længe, jeg tager så meget af hendes fødder i munden som muligt.
Presset fra pluggen mærkes ikke mere og det samme gælder mine hårdt opbundne nosser - jeg bemærker det ikke længere, når jeg har Illonas fødder i munden.

Efter et stykke tid bliver Illona utålmodig og befaler mig at kysse hende slange slanke ben og jeg slikker mig hele vejen op til hendes saftige stramme fugtige mis.
Hun rejser sig i et ryk og kommanderer mig op på bænken, hvor jeg skal ligge mig på ryggen. Derefter stiller hun sig op på bænken, skrævende over mig. Der er placeret en trapez over bænken som Illona behædigt holder fast i mens hun systematisk begynder at træde på min indbundede pik og nosser - det smerter dejligt og det ophidser mig fantastisk at se den smukke gudinde mens hun er højt hævet over mig.
Derefter træder hun ned og sætter sig tungt over mit ansigt, så hendes delikate mis dækker min mund og hendes velformede bagdel min næse.
"slik mig, slave" beordrer hun og jeg adlyder hende straks.
Efterhånden som tiden går hungrer mine lunger mere og mere desperat efter luft. Jeg fortsætter dog med at slikke hende. Hun forbarmer sig og rejser sig kort for derefter hårdt at sætte sig på mit ansigt igen.
Hun begynder at gnide sig frem og tilbage, så min tunge også får lov til at massere hendes stramme røvhul. Hvilken velsmag.
Nu rejser hun sig kort op og hendes varme gyldne stråler rammer uden varsel min mund, som jeg åbner og drikker begærligt af hendes uvurderlige væske.
HUn rejser sig og befaler mig ned på knæ igen - snøren om min pik løsnes og jeg beordres til at onanere foran hende mens jeg skal kigge hende i øjnene. Hun stikker den ene fod foran mig og kort efter kommer jeg i en kæmpe orgasme , mens jeg sprøjter ud over hendes fod.
"Slik min fod ren" lyder hendes sidste befaling og jeg udfører igen lydigt hendes ordre.
 
Sceancen er forbi og efter et kort bad og en lang snak er jeg igen ude på Tolderlundsvej - glad, lykkelig efter endnu et vellykket besøg hos min ynglingsgudinde.
 
Som det fremgår af min beretning, så er jeg meget glad for at besøge Illona. Jeg er vist også lidt småforelsket i hende, men som I alle ved, så fører sådan noget ingen vejne og derfor holder jeg det for mig selv - jeg drømmer om hende, nyder mine besøg hos hende og efterfølgende har jeg mange gode timer med de fantasier, der uvilkårligt opstår efter et besøg.

 

http://villabella.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imponerende beretning. Hvor lang tid varede sådan en seance og hvad kostede den mon?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Ilona for en halv snes år siden i Ågade i Vejle for at hygge mig med hendes fødder - som er rigtig dejlige. Sandra var der også og hun gik med ind, vist uden at jeg betalte for det. Hun beordrede mig til at slikke Ilonas dejlige fødder, og det kunne også have været en god oplevelse - hvis hun ikke havde knevret løs uafbrudt. Ilona var rigtig dejlig, men det havde været noget bedre at have været sammen med hende uden Sandra.

Men i øvrigt kan jeg ikke genkende Ilona på billederne på deres hjemmeside. Jeg synes hendes ansigt ser lidt mærkelig ud på dem og hun var i hvert fald betydelig pænere dengang. Men jeg er nok heller ikke vanvittig sexet mere :-|  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imponerende beretning. Hvor lang tid varede sådan en seance og hvad kostede den mon?

 

Jeg begriber ikke, hvorfor folk skriver en anmeldelse og derpå ignorerer uddybende spørgsmål. Jeg troede, at vi skrev anmeldelser for at hjælpe hinanden, men jeg har nok taget fejl. Jeg ligger også inde med et par gode erfaringer, men med oplevelser som den her gider jeg egentlig ikke bruge tid på at skrive dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 Har osse besøgt Ilona, og har kun ros tiloverst, hun ved hvad hun har med at gøre, og selvom jeg er til den blide ende af sm, var jeg i gode hænder. Tror jeg gav 2000 kr, for et halvt år siden:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...