Ginne 323 Skrevet 12. September, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/36424 Synes jeg skulle møde en ny thai og valget faldt på Nana. Blev mødt med kram og kys. Så det startede godt. Først et bad og derefter inden jeg hoppede op på briksen var hun igang med et dejligt grønt blowjob. Men jeg havde jo ikke lyst til.at komme inden vi var kommet igang. Så op på briksen med hende og jeg startede tungekys derefter ned af kroppen til jeg nåede hendes trekant. Hun var vild med det og hun stønnede da lige lidt højlydt . Hun har en dejlig krop, dejlige naturlige bryster med store nibles og en fræk bagdel. Vi fik sexet, hun er stram men samtidig meget våd. Så det gik ok. Da jeg har svært ved at komme med gummi på fortsatte vi uden i en 69'er hun tog hele ladningen i munden. Hun slikker dejligt, men fortæl hvordan du vil ha det. Det gjorde min oplevelse meget bedre. Hun har et fantastisk humør. Griner meget. Så det er ikke sidste gang jeg skal besøge hende. Redigeret 12. September, 2023 af Ginne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1991 Skrevet 12. September, 2023 Aften Er det privat eller klinik man møder hende. Passer billeder og til sidst hvad er hendes alder cirkus. Ups det blev et helt kinderæg. Takker for skriv. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 13. September, 2023 Lidt en blanding af privat og klinik. Hun er 27 ifølge hende selv. Og ja billederne passer rigtig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 13. September, 2023 Har lige været forbi. Massage er ikke hendes perfektion, men hun kan tage metervis af pik, og elsker det. Så bare kom afsted 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newhope 3 Skrevet 15. September, 2023 (edited) Virkelig fin annonce samt thai piger - glæder mig til at prøve en trekant Redigeret 15. September, 2023 af Newhope Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 15. September, 2023 Newhope skrev, for 5 minutter siden: Er der mulighed for dem begge? Læs lige annoncen igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 22. September, 2023 exostar skrev, den 13.9.2023 at 14:27: Har lige været forbi. Massage er ikke hendes perfektion, men hun kan tage metervis af pik, og elsker det. Så bare kom afsted er stedet i vestergade vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 22. September, 2023 henrik_klausen skrev, for 47 minutter siden: er stedet i vestergade vejle Kontakt dem for adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 29. September, 2023 Nogen der har prøvet Nana sammen med hendes kollega ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg