Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/36424

Synes jeg skulle møde en ny thai og valget faldt på Nana.

Blev mødt med kram og kys. Så det startede godt. Først et bad og derefter inden jeg hoppede op på briksen var hun igang med et dejligt grønt blowjob. Men jeg havde jo ikke lyst til.at komme inden vi var kommet igang. Så op på briksen med hende og jeg startede tungekys derefter ned af kroppen til jeg nåede hendes trekant. Hun var vild med det og hun  stønnede da lige lidt højlydt :D.

Hun har en dejlig krop, dejlige naturlige bryster med store nibles og en fræk bagdel. Vi fik sexet, hun er stram men samtidig meget våd. Så det gik ok.

Da jeg har svært ved at komme med gummi på fortsatte vi uden i en 69'er hun tog hele ladningen i munden.

Hun slikker dejligt, men fortæl hvordan du vil ha det. Det gjorde min oplevelse meget bedre.

Hun har et fantastisk humør. Griner meget. 

Så det er ikke sidste gang jeg skal besøge hende.

 

 

Redigeret af Ginne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Er det privat eller klinik man møder hende. Passer billeder og til sidst hvad er hendes alder cirkus. Ups det blev et helt kinderæg. Takker for skriv. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...