Hop til indhold
Jaker

Et besøg hos Pianistinden

Recommended Posts

Kort opsamling - hold nu op, sikke en skøn kvinde og det var bare "lækkert" på den fede måde ... sikke en skøn kvinde <3 @Pianistinden

For mig drejer det sig også rigtigt meget om trygheden - her har Pianistinden en særdeles grundig og ganske hyggelig proces omkring snak og kemi-tjek, førend en aftale kan komme på tale. Rart og uhøjtideligt, og lidt som at være til jobsamtale. Siden jeg så annoncen første gang, er aldersspændet udvidet med 5 år i opadgående retning, hvilket blev min redning.

Aftalen kom i hus, og oplevelsen stod for døren - et sted på Fyn. Ganske diskret og hyggeligt. Og døren blev åbnet af en smuk, smilende og grinende kvinde, og stemningen var bare god fra starten af.

Ingen saftige detaljer om det intime, blot vil jeg sige at det var meget intimt og tæt, jeg mærkede konstant Pianistinden var der kun for mig og havde 100% opmærksomhed og satte sig - bogstaveligt talt - på min krop. Og det var lækkert, vådt og varmt ....

Tiden gik, jeg mistede lidt tidsfornemmelsen og stjal lidt ekstra tid, efter lidt hygge og snak i sengen efter endt (svedig) hyrdetime

Jeg nød det virkeligt - at have sex - men ikke mindst at møde Pianistinden - kommer gerne igen :) - hvis du læser det her, så mange mange tak for jeg kom igennem nåleøjet @Pianistinden

https://annoncelight.dk/showad/362135

Jaker

 

 

 

Redigeret af Jaker
dobbelt link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser virkelig fræk ud, men da jeg ikke sender ansigtsbilleder (eller billeder generelt) af mig selv, så får jeg ikke besøgt hende, men tak for anmeldelsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 52 minutter siden:

Tusinde tak for en dejlig stund og din skønne beskrivelse @Jaker :wub:

Don't be a stranger :-*

Er der ligefrem amoriner i luften?.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, for 26 minutter siden:

Er der ligefrem amoriner i luften?.:-D

Umuligt. Nisten skulle være min helt alene. Men pyt hun må da også gerne få lidt besøg af jer andre...

"Men det, der virkelig psyker mig

Det er, jeg ved, hun hygger sig

Med sin skumle score-kaj

Og ikke tænker spor på mig

Tænk, hun har så dårlig smag

Og vælger så'n en evnesvag

Tænk, hun er så pjattet

Med et skvat, der er så vattet"

Skal ikke tages heeeeeeelt så bogstaveligt :D

Dejligt at læse at du også, @Jaker, havde et dejligt besøg hos den skønne kvinde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 14 timer siden:

Tusinde tak for en dejlig stund og din skønne beskrivelse @Jaker :wub:

Don't be a stranger :-*

I won't ;) ønsker til slikposen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 13 timer siden:

Umuligt. Nisten skulle være min helt alene. Men pyt hun må da også gerne få lidt besøg af jer andre...

"Men det, der virkelig psyker mig

Det er, jeg ved, hun hygger sig

Med sin skumle score-kaj

Og ikke tænker spor på mig

Tænk, hun har så dårlig smag

Og vælger så'n en evnesvag

Tænk, hun er så pjattet

Med et skvat, der er så vattet"

Skal ikke tages heeeeeeelt så bogstaveligt :D

Dejligt at læse at du også, @Jaker, havde et dejligt besøg hos den skønne kvinde :wub:

Skønt kvad, @AB455 :) men .... ny sherif i byen ;)
Skal nu ej heller tages heelt så bogstaveligt, det var en skøn oplevelse, og jeg forstår til fulde du har noget særligt med Nisten, det gør mig kun glad :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Hvad skete lige her? Havde borte taget, Nisten skrev ellers sobert men sådan er der så meget, så tilbage til Anmeldelsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Du må udtrykke dig mere klart næste gang, fremfor at citere mig og kommentere på det, hvis du stiler det til en anden ;)

fair nok bro -- undskyld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...