Hop til indhold

Jenny i Vardegade - Spændstig og erfaren thai

Featured Replies

Skrevet

Jeg har nu to gange besøgt Jenny ved hendes klinik i Vardegade, og er meget tilfreds med mine oplevelser. 

Jenny er lidt ældre end den gængse thai, men er slank og holder sig virkelig godt. Hendes krop er spændstig, og hun har en god røv og et par pæne bryster, som jeg tror er lavet. Hun giver en virkelig god og professionel massage, uden noget hanky panky (men dog med tilbud om det).

Ved mit første besøg bestilte jeg bare 60 minutters massage, og der beholdte hun tøjet på. Hen mod slutningen spurgte hun om jeg ville have B2B og et handjob, hvilket jeg takkede ja til. Herefter røg kludene og jeg fik en god, grundig og fræk omgang B2B med pussy slide og det hele, hvorefter vi afsluttede med et dejligt HJ. I anden omgang bad jeg om B2B fra starten, og fik hele turen afklædt, og med en mere naturlig overgang til den frække afdeling, som også denne gang blev udført til UG. Det kan være at man kan bede om det fra starten som 1. gangs kunde, måske skal man afvente. Mærk selv efter hvad stemningen er. 

Jeg er ret overbevist om at FP er en mulighed, men har ikke selv prøvet endnu, hun virkede dog mere end klar på det da jeg spurgte om "full service next time".

Alt i alt kan jeg sagtens anbefale Jenny hvis man er til god massage, og en erfaren thai-kvinde, der kan sit kram. 

Badeforholdene er spartanske men pæne og rene, ligesom resten af klinikken. Intet at udsætte på noget der.

link: https://www.jenny-thaimassage.dk/

Skrevet

Der er flere herinde som gennem årene har været stamgæster hos den kære Jenny. Og som har oplevet en FP. Mig selv inklusiv. Man går sjældent forgæves. En ægte thai milf som på ingen måde er gået ned i gear med årene..

Skrevet

Tak for anmeldelse  Jeg sætter pris på god massage før et godt HJ og der er LANGT mellem snaps`ne 

Jeg melder tilbage efter kommende besøg...

Redigeret af Gulfeber

Skrevet
HøjenMast skrev, den 11.9.2023 at 22:15:

Jeg har nu to gange besøgt Jenny ved hendes klinik i Vardegade, og er meget tilfreds med mine oplevelser. 

Jenny er lidt ældre end den gængse thai, men er slank og holder sig virkelig godt. Hendes krop er spændstig, og hun har en god røv og et par pæne bryster, som jeg tror er lavet. Hun giver en virkelig god og professionel massage, uden noget hanky panky (men dog med tilbud om det).

Ved mit første besøg bestilte jeg bare 60 minutters massage, og der beholdte hun tøjet på. Hen mod slutningen spurgte hun om jeg ville have B2B og et handjob, hvilket jeg takkede ja til. Herefter røg kludene og jeg fik en god, grundig og fræk omgang B2B med pussy slide og det hele, hvorefter vi afsluttede med et dejligt HJ. I anden omgang bad jeg om B2B fra starten, og fik hele turen afklædt, og med en mere naturlig overgang til den frække afdeling, som også denne gang blev udført til UG. Det kan være at man kan bede om det fra starten som 1. gangs kunde, måske skal man afvente. Mærk selv efter hvad stemningen er. 

Jeg er ret overbevist om at FP er en mulighed, men har ikke selv prøvet endnu, hun virkede dog mere end klar på det da jeg spurgte om "full service next time".

Alt i alt kan jeg sagtens anbefale Jenny hvis man er til god massage, og en erfaren thai-kvinde, der kan sit kram. 

Badeforholdene er spartanske men pæne og rene, ligesom resten af klinikken. Intet at udsætte på noget der.

link: https://www.jenny-thaimassage.dk/

Tak for god anmeldelse.

Når man først har været forbi Vardegade, så kommer man sgu igen...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.