Hop til indhold
Mogensem

ÅRHUS HOT MULAT

Recommended Posts

Hej.

Hun ser meget dejlig ud, men chancen for, at det er hende, der åbner døren er nok ikke så stor. Google viser at hun også er her:  http://www.indian.nude.hu/amy-ried-bathtime/amy-ried-bathtime-09.html

 

Google billedsøgning virker lettest hvis du bruger Google Chrome, så skal du blot højre klikke på billedet du vil undersøge og vælge "kopier billedets webadresse" Dernæst åbner du Google også i Chrome og klikker på ordet "billeder" dernæst på symbolet for et camera og så til sidst indsætter du den webadresse du startede med at gemme. Hokus pokus keine hexerei.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg kun dårlige erfaringer med de mørke piger i Aarhus-området... :(

 

Desværre! Er ellers ret vild med både de mørke pigers kropsbygning og hudfarve her, men de steder jeg har været, har pigerne slet ikke levet op til deres annoncefotos og servicen har endda oftest været decideret dårlig.

 

De eneste gode anmeldelser af mørke glædespiger, jeg har læst, har været fra det københavnske, og også der er der vist langt mellem de gode oplevelser?

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er jeg ikke helt klar over hvordan man gør :) men tænkte mere på om hun var sød og var et besøg værd;)

Du gemmer billedet på din harddisk, åbner Googles billedsøgning og trækker billedet over i søgefæltet. Så kan du se, hvilke andre sites, der bruger billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver hverken at gemme billedet eller adressen. I Chrome kan du bare have to vinduer eller tabs åbne - en med billedet og en med billedsøgning. Herefter trækker du bare billedet over på søgningen.

Du kan også via en udvidelse få så du kan højreklikke på et billede og så vælge billedsøgning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du behøver hverken at gemme billedet eller adressen. I Chrome kan du bare have to vinduer eller tabs åbne - en med billedet og en med billedsøgning. Herefter trækker du bare billedet over på søgningen.

Du kan også via en udvidelse få så du kan højreklikke på et billede og så vælge billedsøgning.

Denne metode virker også på alle Mac browsere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der igen nogle voldsomt spændende billeder, og på telefonen siger hun med stærk spansk-agtig accent, at de er 100% ægte. 

 

Ikke mere end at man kan se, at de er noget amatøragtigt retoucheret med taljen beskåret og armene gjort tyndere, dog.

 

Men er der ingen, der har været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billede 3: Døren bagved er helt lige på venstre kant. Billede 4 og 5: Døren slår en stor bue i venstre side. Det skyldes sikker en for voldsom billedredigering. Det forhindrer ikke at hun kunne være personen på billederne . Angående "mørke" piger (i Århus), har jeg også gennem tiderne stødt på mange reserverede typer. Netop på det sted der ligger bag Marselisborg hospital (må jeg nævne adressen?) har jeg dog fornyligt oplevet en virkelig lækker mørk (dog ret lys af en mørk at være) pige, som som gav megafransk trods menukortets trykte "superfransk". Hun var også ret storbarmet. Ikke vildt engageret, nok nærmest lidt træt. Det sker når man har døgnvagter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Paty for over et år siden. Hun har brugt mange forskellige billeder, der som regel har været af hende selv. De aktuelle billeder kan også sagtens være af hende, men de kan være photoshoppede og/eller et par år gamle. Hun er mulat med store bryster og en fast røv. Hun er sød nok, men mht. service skal man ikke forvente superfransk og tungekys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der har efter min mening kun været hende der på et tidspunk var i området omkring Kærslund i Viby. Mener hun hed Choko numse og at hun var aktiv fra 2007 til 2010. Hun var høj klasse. Besøgte hende mange gange i det tidsrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...