sprøjteren 14 Skrevet 11. September, 2023 Hmm, skulle nok have set de røde flag, men når det forkerte hoved styrer går det som regel galt. Så her er lige et heads op til alle andre. Hun svarede mig hurtigt, ville dog have at samtalen foregik på et andet nummer end det i annoncen. Jeg fik hurtigt lavet en aftale på en time med diverse ønsker og fik prisen. Får adressen og kører afsted. Da jeg lander på adressen finder jeg ud af at det er hotel kolding fjord, og skriver om det er korrekt, hun/ham/dem svarer ja og jeg spørg hvor jeg skal komme hen. Der slutter det så med at få svar, så mine tanker er fake annonce, men i kan jo selv vurdere. https://annoncelight.dk/showad/384436 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 11. September, 2023 Det er nok den samme svindler i kolding igen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 11. September, 2023 Forstår bare ikke hvad de får ud af pludselig ikke at svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sprøjteren 14 Skrevet 11. September, 2023 Sad da virkelig også med lysten om at spørge "personen" hvad man lige præcis havde fået ud af dette? Altså, der bliver brugt tid på at oprette annonce, købt et taletidskort og brugt tid på at kommunikere. Jeg har meget svært ved at forstå hvad man får ud af dette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 11. September, 2023 sprøjteren skrev, for 18 minutter siden: Sad da virkelig også med lysten om at spørge "personen" hvad man lige præcis havde fået ud af dette? Altså, der bliver brugt tid på at oprette annonce, købt et taletidskort og brugt tid på at kommunikere. Jeg har meget svært ved at forstå hvad man får ud af dette Jeg har prøvet det en gang, hvor en anden pige havde hacket en piges billeder og tekst, og så vildledt os kunder, så pigen ingen besøg fik - meget dårlig Humor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rgem5 14 Skrevet 11. September, 2023 Igår var det uden for Middelfart og i sidste uge i Middelfart. ved ikke hvad de får ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg