Hop til indhold
aalborg86

Hjælp til min første gang

Recommended Posts

Hej... Kan i anbefale en pige som er god til en nybegynder ? Er i Aalborg

 

Jeg er helt sikker på, at Sisse, der også er medlem her på EG, er i besiddelse af den nødvendige empati til at lede dig sikkert ind i købesexens verden?

http://www.voksenlisten.dk/dejlige-sisse - Også selv om jeg ikke selv har været der! De, de har har kun positivt at sige om hende.

 

Ellers bevæg dig de få kilometer sydpå og besøg Line i Pigekollektivet i Randers.

DER har jeg været, og Line er simpelthen skøøøøøøn! :P

http://www.pigekollektivet.com/

 

God jagt! ;)

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen :) jeg skal nok komme med en anmeldelse når jeg har besøgt min første :)

 

Så vil jeg ønske dig held og lykke på din jomfrutur. Jeg ser frem til at læse om den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ihvertfald starte med at besøge en dansk pige - gerne en sød og lækker MILF - forklar evt. at det er første gang og book mindst ½ time - bemærk dog at enkelte piger af en eller anden grund ikke modtager helt unge fyre? - synes ellers selv, jeg som helt ung gerne ville have haft lidt oplæring af en erfaren MILF  :wink:

 

Hold dig som førstegangssexkøber for guds skyld fra de udenlandske og døgnåbne butikker, hvor det mest drejer sig om at få dig ud af døren igen hurtigst muligt eller flå dig for flere penge. Og bestil ikke enkeltydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...