Hop til indhold

"Har nogen prøvet", eftertænksomhed.

Featured Replies

Skrevet

Det er ikke ligefrem tænkt som et surt opstød, - men jeg bliver sgu lidt beklemt når nogen af jer spørg om "Har i prøvet" hende eller hende.. 

"Prøvet", for mig mangler det lidt menneskelighed og respekt for pigen. 

Er jeg bare for lidt "mandfolk"?? 

Skrevet

Nej. Har det på samme måde. Syntes det er pænere og viser mere respekt over for pigerne.at man skriver. Er der nogle af jer der har besøgt/været gæst hos vedkommende

Skrevet

Jeg har også tænkt det sammen - men lader mig ikke rigtig gå på af det. Det er også noget der siges hos mænd (måske nærmere drenge), uden for købesex-verden. Lige som: "har du været på hende?"... 

Ikke at det er mindre respektløst, men måske det er "the new normale" for den "yngre" generation... 

Noget jeg til gengæld kan blive provokeret over, er at jeg i en tråd blev nævnt som "hende oven over" - det er rigtigt hvad hende oven skriver! Sådan noget kan sætte mit pis i kog :rolleyes:

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
Milner skrev, for 26 minutter siden:

Jeg er helt på linie med dig. Jeg synes det er et kedeligt udtryk for folks menneskesyn, når de beskriver GP’erne som en ting, der bare skal prøves.

Så du skal nok mere se din opfattelse som at du er et “Gentlemandfolk” ^_^

Skrevet
SweetKisses skrev, for 19 minutter siden:

Noget jeg til gengæld kan blive provokeret over, er at jeg i en tråd blev nævnt som "hende oven over" - det er rigtigt hvad hende oven skriver! Sådan noget kan sætte mit pis i kog :rolleyes:

Vil du hellere være “hende neden under” ? Undskyld, men den lå lige til højrebenet :-P

Men ellers er tråden inde på noget af det rigtige. Synes også, mange debattører har en uheldig og ikke særligt flatterende måde at omtale kvinder/pigerne på. Kan ikke vurdere om det er noget aldersbetinget, da man jo ikke kender alderen på medlemmerne herinde. 

Skrevet
Srixon skrev, for 2 minutter siden:

Vil du hellere være “hende neden under” ? Undskyld, men den lå lige til højrebenet :-P

Tja, jeg foretrækker faktisk at være "hende på alle fire, med nakken godt tilbage" - men det er vist en helt anden tråd vi skal have gang i så :rolleyes:

OldGentlemann skrev, for 4 minutter siden:

“Gentlemandfolk” ^_^

Et stort ja tak til flere "gentlemandfolk", der forstår at respektere kvinder... i hvert fald udenfor sengen! :D

Skrevet
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

Tja, jeg foretrækker faktisk at være "hende på alle fire, med nakken godt tilbage" - men det er vist en helt anden tråd vi skal have gang i så :rolleyes:

Et stort ja tak til flere "gentlemandfolk", der forstår at respektere kvinder... i hvert fald udenfor sengen! :D

Vel både i og udenfor sengen? :o

Man kan godt være en badboy i sengen på en respektfuld måde :) og “på alle fire” behøver ikke at være i sengen B)

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet

Vi er så forskellige, nogle er rigtig gode til at skrive og formulerer sig -   mange tænker sig ikke om - rigtig mange skriver noget i humor og sort humor…

alt for mange sidder og nærlæser,  tror det er en dansk time - og alle skal vær korrekte, efter modtagernes mening/opfattelse. 

mange burde træde ned af stigen, og være mindre følsom - jeg har skrevet med rigtig mage privat - også dem der skriver lidt”grimt” det er ikke min opfattelse, de skriver det i en grim mening, ubetænksom og evne osv… 

så er der også gruppen, vi ikke må glemme, der provokerer - og dem tænder alle der påpeger fejl, dårlig udtryk osv endnu mere

Skrevet

Sproget udvikler sig, eller afvikler sig? 

Prøvet hende er rædsom, men jeg tror faktisk ikke det er skrevet i disrespekt. 
Det er lidt a la de som skriver.

Link!

Pris!

Smid lige en anmeldelse

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Vel både i og udenfor sengen? :o

Man kan godt være en badboy i sengen på en respektfuld måde :) og “på alle fire” behøver ikke at være i sengen B)

Du har så evigt ret - i forhold til begge emner, selvfølgelig ;)

Skrevet

Jeg vil ikke sige at jeg ikke kan følge dig.

Jeg tænker dog ikke over det, når folk skriver det.
Men det er nok også fordi jeg kommer et sted fra, hvor et normalt spørgsmål er "har du prøvet den frisør/maler/massører" og det har intet med at nedvurdere disse mennesker.

Skrevet
½angel skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil ikke sige at jeg ikke kan følge dig.

Jeg tænker dog ikke over det, når folk skriver det.
Men det er nok også fordi jeg kommer et sted fra, hvor et normalt spørgsmål er "har du prøvet den frisør/maler/massører" og det har intet med at nedvurdere disse mennesker.

Dejligt at læse dit indlæg - jeg var ved at tro jeg var den sidste - der kalder en spade en spade - og en bøsse er et gevær 

Skrevet
Milner skrev, for 6 timer siden:

Det er ikke ligefrem tænkt som et surt opstød, - men jeg bliver sgu lidt beklemt når nogen af jer spørg om "Har i prøvet" hende eller hende.. 

"Prøvet", for mig mangler det lidt menneskelighed og respekt for pigen. 

at prøve er noget man gør med en bil. Måske mener folk har i prøvet at besøge .....? Men det er et rædsåmt udtryk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.