T-Boner 122 Skrevet 10. September, 2023 Besøgte Sofia her til aften: https://annoncelight.dk/showad/384245 Hun holder til sammen med et par veninder i en lejlighed ikke så langt fra DR i Aarhus. Stedet er ikke super egnet, da man skal ind fra en gård som alle andre lejligheder i blokken også vender ud til, men jeg kom efter mørkets frembrud så det var kein problem for mig. Sofia er en meget charmerende og sød kvinde, det er 100% hende på billederne, og ja hendes latinarøv er virkelig smækker, hendes bryster har fået noget hjælp hvilket også kan ses på lidt ar, og måske derfor hun ikke har dem i fri luft på nogle af billederne? Men brysterne er skønne, føles dejlige og står fint uden BH. Hendes engelsk er ikke godt, men hun er meget glad for Google Translate så kommunikation er faktisk ikke et problem, bare lidt langsomt medmindre du er en ørn til spansk. Hun satte uret på den aftalte tid da vi gik i gang og det var fint med mig, så bliver ingen snydt Der havde været en del SMS før mødet, men da vi mødtes kunne jeg hurtigt regne ud at hun var 3. person i den korrospondance. For hun var kun maginalt inde i hvad der var aftalt. Så det var lidt forfra med aftalen. Så spar jer lange SMS'er og bare book basistiden. Så kan du altid aftale suprefransk, anal, kys osv. osv. direkte med skønhenden når du står over for hende. -Priserne er meget normale for de ekstra services. Nå men, sexen var skøn, pigen er fræk og sjov og den mås er som skabt til facesitting Og efter jeg var kommet over hendes lækre bryster og classic aftørring, blev hun ved med at snakke og nusse tiden ud. Hun snakker meget, spørger en del og er ganske charmerende. Vil jeg komme igen? Ja det ville jeg klart gerne. Da jeg er nok ikke helt færdig med den frække pige med Medelin. Tror 2. besøg bliver endnu sjovere faktisk, nu må vi så se om jeg når det inden hun er videre ud i verden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 11. September, 2023 God informativ anmeldelse, hvor du kommer ind på ekstra ydelser, som hun jo ikke selv skriver noget om i sin annonce Hylder bestemt din tilgang mth. book af basis tiden, især når der er en 3 person involveret - ingen grund til den person har fingrene i %'er af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kasper89hansen 9 Skrevet 11. September, 2023 Besøgte hende i dag. Hun har travlt med alt mulig andet end besøget. Kan ikke anbefale hende overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 11. September, 2023 Øv @Kasper89hansen, det lyder da trælst? Jeg vil medgive der er gang i hende, og hun skiftede position en masse, men det var dog hele tiden om "os" ikke alt muligt andet? Altså jo, hun skiftede sang på sin telefon et tidspunkt og nævvnte at det var varmt, men ikke noget jeg betragtede som forstyrrende? Hun spurgte til om vi kunne springe nummeret over inden hun greb sin telefon. Hvad havde hun gang i under dit besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kasper89hansen 9 Skrevet 12. September, 2023 Jamen hun var egentlig meget sød. Men hun ville have mig uden af døren efter 10 min, selvom jeg havde betalt for 15 min. Hun skrev med kunder mens vi havde sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg