Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har førhen for ikke så lang tid siden læst herinde, at nogle er blevet truet. Hvad fuck er det? Der bliver skrevet de vil spore vedkommende og hvad? Jeg råder jeg til at holde jer fra typerne i Aarhus især.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ElskerFormer skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har førhen for ikke så lang tid siden læst herinde, at nogle er blevet truet. Hvad fuck er det? Der bliver skrevet de vil spore vedkommende og hvad? Jeg råder jeg til at holde jer fra typerne i Aarhus især.

Du skal nok være lidt mere specifik i din advarsel, i stedet for blot at skrive typerne i Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 9 minutter siden:

Du skal nok være lidt mere specifik i din advarsel, i stedet for blot at skrive typerne i Aarhus.

Colombianske, Cuba Panama - generelt  kvinder fra mellem amerika.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ElskerFormer skrev, for 17 minutter siden:

Colombianske, Cuba Panama - generelt  kvinder fra mellem amerika.

der var en tråd for nyligt med en dansk pige og hendes chaffør der truede en bruger herinde . stop nu med at blande nationaliteter i det her , at hun er fra panama betyder ikke hun truer sine kunder .

i stedet advar mod de konkrete mennesker der faktisk har gjort noget forkert og bland ikke andre ind i det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...