Hop til indhold

Recommended Posts

vil gerne domineres skrev, for 1 time siden:

Søger en domina i det Nordjyske, gerne tæt på Aalborg

Er ret ny i dette men vil gerne det er hos en domina som har en del udstyr, håndjern, fodlænker, metalbur osv., er stort set interesseret i alt hvad der kan låses fast (-:

 

Hejsa

Jeg kan anbefal Lola hun bor 40 km syd for Aalborg, og kan bare det dominans, og sjældent har jeg set så meget udstyr hos en Domina

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udstyr er da ikke vigtigt. 

Det handler om at finde den rette domina der passer ens behov.

Men de fleste har jo håndjern og fodlænker.

Er du til pisk eller pis hjælper det jo ikke at være låst inde i en kiste og omvendt.

En god domina behøver næsten kun en god fantasi for at give en slave det han er til.

Enhver slave har sine lyster men passer domina ikke til den så er udstyr underordnet.

Skriv til et par forskellige domina og fortæl om din lyst så finder du den rette på et tidspunkt.

Der findes dog en del der er med på det hele under email forløbet og når det kommer til handling så er

de ikke alligevel til det man egentlig kom for. 

Min domina holder jeg for mig selv.  Men søg hos dem og spørg , samt fortæl hvad der er du vil så finder du selv den bedste for dig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...