Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu er Alicia/Mia på Nørrebro. Pigen er reel nok ift fotos, nem kommunikation og hun var klædt på, som jeg havde ønsket, men jeg forstod efter 1 minut, at det ikke ville blive en god oplevelse. Kan desværre kun bekræfte andre brugeres oplevelser, at man nok ikke bliver betragtet som andet end et bankbud, der allerede er blevet for længe, ved at træde ind i opgangen. Jeg lod hende vide, at jeg ikke syntes vi kunne få en god oplevelse sammen og gik en smule skuffet derfra igen. Spild af hendes og min tid.

https://nympho.dk/n13629/4243/alicia/

Skrevet
Facebooksucks skrev, for 7 timer siden:

Jeg lod hende vide, at jeg ikke syntes vi kunne få en god oplevelse sammen og gik en smule skuffet derfra igen.

Kun en smule? Hvor lang tid havde du aftalt, og betalte du? Hvis det ikke kostede dig noget, kan jeg godt forstå det kun var en smule.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Kun en smule? Hvor lang tid havde du aftalt, og betalte du? Hvis det ikke kostede dig noget, kan jeg godt forstå det kun var en smule.

Fra døren gik op til jeg var ude igen, var hendes opmærksomhed på mobilen. Pigen kan være nok så lækker at se på, men det er et mega turn-off. Pengene kom selvfølgelig aldrig op af lommen med den kundetilgang.

Skrevet
  • Jeg faldt også i fælden med hende. Uanset om hun kalder sig Mia, Alicia eller Bent, vil det stadig være den samme ringe service hun leverer. Forvent hun skifter navn igen, det plejer hun når der kommer en dårlig tråd om hende herinde.
Skrevet
  • Author

Tjaa, du får vist ret. Nu hedder hun Sweety Alice på EG . Samme pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.