Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369295
Linket  virker kun når hun har åbent fra en 10 tiden og frem.

Fint sted og nemt at booke tid.
Billederne ligner godt.

Sera er virkelig sød, fræk og god til at snakke, virkelig godt selskab.
Der blev aldrig tid massage (heldigvis) da vi efter badet gik direkte igang med det sjove, det var en 45 minutter i himlen.
Det var en helt perfekt omgang, masser af stillinger, kys og lækker oralsex.
Sera er skisme en dejlig kvinde, hende håber jeg på at besøge mange gange.
Kæmpe anbefaling herfra 10/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DJX skrev, for 52 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/369295
Linket  virker kun når hun har åbent fra en 10 tiden og frem.

Fint sted og nemt at booke tid.
Billederne ligner godt.

Sera er virkelig sød, fræk og god til at snakke, virkelig godt selskab.
Der blev aldrig tid massage (heldigvis) da vi efter badet gik direkte igang med det sjove, det var en 45 minutter i himlen.
Det var en helt perfekt omgang, masser af stillinger, kys og lækker oralsex.
Sera er skisme en dejlig kvinde, hende håber jeg på at besøge mange gange.
Kæmpe anbefaling herfra 10/10.

Og hvor ligger stedet Viborg eller Randers, eller er det midt imellem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du sige lidt om Seras udseende i virkeligheden. Er hun slank som på billederne, tavoeringer, ansigtet og kroppen osv.? Det kunne være rart for at få det bekræftet at det hende på billederne, da jeg har langt kørsel til Viborg/Randers, og vil helst ikke blive skuffet og lade det gå til spilde. Tak :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, 1 time siden:

Kan du sige lidt om Seras udseende i virkeligheden. Er hun slank som på billederne, tavoeringer, ansigtet og kroppen osv.? Det kunne være rart for at få det bekræftet at det hende på billederne, da jeg har langt kørsel til Viborg/Randers, og vil helst ikke blive skuffet og lade det gå til spilde. Tak :-) 

Det er 100% hende på billederne....slank og petit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 44 minutter siden:

Det er 100% hende på billederne....slank og petit.

Fedt mange tak. Kan du fortælle om din oplevelse med Sera? Hvordan virker hun til at være som person? Jeg har oplevet mange thai piger for at være snaksaglig, drillende, grinende osv. under akten, hvilket bare ikke tændte mig. Hvordan er det med Sera under akten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, den 10.9.2023 at 02:34:

Og hvor ligger stedet Viborg eller Randers, eller er det midt imellem?

Cirka midt imellem

 

Mike56 skrev, for 5 timer siden:

Kan du sige lidt om Seras udseende i virkeligheden. Er hun slank som på billederne, tavoeringer, ansigtet og kroppen osv.? Det kunne være rart for at få det bekræftet at det hende på billederne, da jeg har langt kørsel til Viborg/Randers, og vil helst ikke blive skuffet og lade det gå til spilde. Tak :-) 

Det er hendes billeder og de svarer ret meget til hvordan hun ser ud i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 4 timer siden:

Fedt mange tak. Kan du fortælle om din oplevelse med Sera? Hvordan virker hun til at være som person? Jeg har oplevet mange thai piger for at være snaksaglig, drillende, grinende osv. under akten, hvilket bare ikke tændte mig. Hvordan er det med Sera under akten? 

Jeg har besøgt hende vistnok 3 gange....alle gange fuld tilfreds. Det er et stykke tid siden så kan ikke huske i detaljer. Husker hende bare som meget servicemindet, sød og venlig og vil gerne gøre det godt for én. Hun er alle pengene værd....burde jeg ikke sige for vi vil gerne ha hende tilbage til Fyn :-) 

Der ligger en anmeldelse under Thai-Fyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 19 minutter siden:

Ja , det er hende - men annoncen er alligevel fra 1 maj 2023...

Annoncen er opdateret den 05.01.24, men profilen er oprettet i maj. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansenårhus skrev, for 2 timer siden:

er billeder af hende og retvisende

hun ser virkelig smuk ud.

nogle der har været forbi i Herning?

Ja det er de :)....

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, for 6 timer siden:

Hvordan er hendes forhold til sex/fransk med eller uden?  :wub:

Sex med og fransk uden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste for nylig her på EG om en Sera, som blev nævnt i forbindelse med Klamydia. Er det samme Sera der er tale om, eller måske en anden? Hende her ser saftsusemig delikat ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 21.1.2024 at 13:10:

Jeg læste for nylig her på EG om en Sera, som blev nævnt i forbindelse med Klamydia. Er det samme Sera der er tale om, eller måske en anden? Hende her ser saftsusemig delikat ud.

Jeg kender ikke denne pige tråden handler om har dog kunne læse mig frem til at hun bliver særdeles godt omtalt af mange ,Jeg så godt omtalte opslag ,mig bekendt er det ikke tilladt at komme med den slags beskyldninger herinde,mener også at kunne forstå at opslaget blev slettet og personen bag blev smidt ud

Vh B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun går meget op i at bruge kondom ved sex .. Så jeg kan ikke forstille mig at dette skulle være tilfældet .

Hun er satme en lækker og sød pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EddieM skrev, for 21 timer siden:

Hun går meget op i at bruge kondom ved sex .. Så jeg kan ikke forstille mig at dette skulle være tilfældet .

Hun er satme en lækker og sød pige 

Var også det jeg tænkte. Hun oser virkelig af kvalitet. Man kan se det i hendes øjne. Hun er jo naboens ordentlige og dejlige datter, uden alt det tattoo halløj :-) men 79 km er nok lige i overkanten, eller er det hvad man kører, hvis det er guldet man kører efter....??

Del dette indlæg


Link til indlæg
sunny skrev, den 25.1.2024 at 19:03:

Tror i øvrigt at hun er i Herning nu :)

Det er det hun er. Hvem kommer først :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, den 27.1.2024 at 15:58:

Det er det hun er. Hvem kommer først :biggrin:

Med de kønne thai-piger, så ender man sgu på fattiggården - men hvad pokker - der er jo heller ikke noget ved at ende som det rigeste svin på kirkegaarden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...