Hop til indhold
Vildsvinet

Bee & Tukta - Forrygende 3 kant - Value for money

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Det er jo nogle helt vilde prise de to piger holder sig, for dem begge med fuld pakke for 2000 i en intens time. Besøgte dem begge i dag og min anden anmeldelse med Bee var weekenden før, så kender jo Bee lidt. Hun varmede mig op mens Tukta gjorde sig klar - Bees bryster er en hver babsomans drøm - øko og store og med skønne brystvorter at sutte på. Da vi havde snavet lidt faldet hun på knæ og tog den dybt uden hænder. Tukta kom ind, og hun var meget kælen, sjov og legende. Hun kysser mere til min smag end Bee, hun er meget japansk med tungekys og endda lidt spyt, tror godt man kunne få hende til at give mere spyt hvis man er til det, måtte instruerer hende lidt, og det tager hun fint. Men det var jo næsten for overvældende, og fik dem til at bytte og Tukta giver den også gas med dybt blow uden hænder, og hun er mere spinkel en Bee, mindre, men meget søde bryster. Der blev suttet og kysset igennem.

Måtte lægge mig - og husker ikke helt slagets gang for det var virkelig godt om intenst, var lidt rundt på gulvet. Men Tukta rider mig ihverttilfald både cowgirl og revers, og det gør hun rigtig godt - Kysser med Bee imens - og sådan skiftede det - og efter en lang dyb kysse session med Tukta lister Bee igen fingeren op i numsen på mig og giver mig dybt blow i mens - og måtte bare overgive mig i munden på Bee.

SÅ er det jo superlækkert med en 4 håndsmassage de næste 15 min mens jeg ligger på maven, og så en 'turn around' til de sidste 15 min, og det samme sker som da jeg var med Bee alene, at der kommer liv i banditten igen, trodser naturkræfterne - noget lækkert massage handjob, og skiftevis kys igen og holde om deres dejlige bryster, blow, virkelig intenst, men jeg kan simpelt hen ikke komme rigtigt igen, selvom det energetisk føltes sådan.

På vejen ud er Tukta virkelig sød og jeg stjæler mig til nogle våde tungekys på vejen. Total Value for money

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

exostar skrev, for 5 timer siden:

Tak for anmeldelse.

Sexer de sammen? Altså kan man tage den ene bagfra imens hun slikker den anden, osv?

det ved jeg ikke - de var bare sådan søde ved hinanden, uden det var decideret sex, små kysse hinanden, men bedte eller spurgte heller ikke om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Futsko skrev, for 17 minutter siden:

Er de glade for at give rimming? Annoncen nævner det nemlig, men har du bogen erfaring med dem på den del? 

Har lige læst en anden tråd hvor en skriver at Bee gør det, og Tukta gør det helt sikkert, det har jeg fået mange gange af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyksakken skrev, 1 time siden:

Er der billeder af Tukta eller er de alle af Bee

Hvis du går ind på linket og trykker på ikonet thaiguf

Er billede 1-5 af Tukta

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 24 minutter siden:

Hvis du går ind på linket og trykker på ikonet thaiguf

Er billede 1-5 af Tukta

Ja og kun de sidste 3 af Bee

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...