Hop til indhold

blog anbefalinger

Featured Replies

Skrevet

Jeg har selv været flittig læser af https://slavindemariamagdalena.wordpress.com/ i en del år efterhånden (og er selv featured i den, et hemmeligt sted :wub:) men trænger til fornyelse... Hun er desværre ikke så aktiv længere *snøft*

Har i nogle gode? :)

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 39 minutter siden:

Ja, masser - men vil ikke reklamere her...

Skriv evt. PB

Skrevet
hrolandj skrev, for 7 minutter siden:

Ja, masser - men vil ikke reklamere her...

Skriv evt. PB

Woops - Er der en retningslinje jeg har overtrådt ved at nævne den blog jeg gør? eller er det blot din personlige præference ikke at nævne dem her ?

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 23 minutter siden:

Woops - Er der en retningslinje jeg har overtrådt ved at nævne den blog jeg gør? eller er det blot din personlige præference ikke at nævne dem her ?

Det er blot min personlige præference for ikke 'unødigt' at nævne mine egne projekter.

Skrevet
Luna_Daydream skrev, den 8.9.2023 at 23:53:

Jeg har selv været flittig læser af https://slavindemariamagdalena.wordpress.com/ i en del år efterhånden (og er selv featured i den, et hemmeligt sted :wub:) men trænger til fornyelse... Hun er desværre ikke så aktiv længere *snøft*

Hvad er det for nogen blogs du søger? Hvilken type indhold?...JoJo...har nok regnet ud, at der skal være lidt sexsnak.....Jeg er jo ikke 40 mere, men er det sexede historier, personlige oplevelser eller hu?

Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 14.9.2023 at 16:25:

Hvad er det for nogen blogs du søger? Hvilken type indhold?...JoJo...har nok regnet ud, at der skal være lidt sexsnak.....Jeg er jo ikke 40 mere, men er det sexede historier, personlige oplevelser eller hu?

Jamen jeg er faktisk ret åben! Det må gerne være personlige oplevelser- og knapt så meget "politik" og tydeligt styrede budskaber... ^_^

Må meget gerne være en blogs om kinks/bdsm - sugardating mv. :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.