Hop til indhold

Thai Corner

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

jeg læste lige i anden tråd om Thai Corner

og for ikke at spolere den anden tråd spørger jeg her:

er her en med kendskab til TC som vil fortælle mig om og introducere mig lidt til TC. Så jeg ved lidt inden et evt besøg?

hvordan fungerer det?

hvad forventes?

osv

evt gerne i en PB. Hvis det er bedre. Og nemmere. Det er jo lidt privat og personligt. 
tak

Skrevet

Jeg ved ikke om jeg er den rette til at byde ind, da min erfaring hovedsagelig er begrænset til bare at droppe forbi, men du kan få mit indtryk alligevel.

Hvad ønsker du at opnå? Snak eller sex eller?

Det er en bar man kan gå ind på, der er typisk andre mænd (kunder) som også står og kigger, måske er der en pige som danser på scenen - jeg kan kun tage udgangspunkt i mig selv og jeg ligner nok en ok pæn mand, med rimelig selvsikker udstråling, ligner nok en fyr i slut 30'erne, slim/atletisk bygget - Det beskriver jeg fordi jeg tror det betyder noget for hvor meget opmærksomhed man får, I hvert fald af de pæne piger... Når jeg går ind bliver jeg først ført direkte i baren for at købe noget at drikke, jeg synes der er fair priser, tror en Cola måske er 35 og en rom og cola er måske 70, jeg stiller mig et sted med min drink og mere eller mindre alle pigerne kommer forbi mig og spørg om jeg giver en drink og efter en kort snak spørg de om ikke jeg vil ha dem med hjem eller måske med forbi et værelse de kan leje, jeg tror typisk det kan være en time hos mig til 2000 og de kører gerne med mig siger de, men jeg tror også prisen kan være noget højere hvis de ikke rigtig vil dig, måske undgår de dig og hvis du så henvender dig til dem kan de måske finde på at sige nej, eller smide en virkelig høj pris på bordet. (men nogen gange har de populære så travlt at de ikke henvender sig til de nye kunder som er kommet ind, så der er ikke noget som er sikkert)

Man kan muligvis få gode aftaler med dem som jeg ikke synes er så kønne, men det har jeg ikke interesse i så det er gæt fra min side.

Jeg er godt underholdt på TC, jeg synes nogle af pigerne er ret kønne men det sker også at de kønne ikke er tilstede, de bestemmer selv hvilke aftener de arbejder.

Skrevet

Hej

Jeg har i perioder kommet meget på Thai Corner. Det har ændret sig gennem tiden til hovedsageligt at være et sted, hvor ladyboys samler kunder op.

Der kan være utrolig flotte ladyboys og de vil på skift forsøge at få en aftale med dig. Ofte vil de spørge til noget at drikke først.

Jeg kommer der ikke mere, da jeg sådan set bare vil drikke en øl uden at skulle gennem spørgsmål og sukkersød tiggeri.

Der er en del, som kommer ind med 4 toget og det er til tider lidt ynkeligt at se på. Såkaldt voksne mænd, som ikke ved hvad ben de skal stå på, er fjogede og har drukket/drikker for meget.

Der forventes i udgangspunket ingenting, så kom du bare afsted.

Vil du have en ladyboy, så spil dine kort rigtig og vær lidt cool - det gælder også en evt. forhandling.

Vh

Skrevet

det er jo nærmest blevet et bordel sent om aftenen - dog med fair priser for DRIKKEVARER, og man kan sagtens sætte sig og bare kigge. Man skal dog være opmærksom på at man bliver antastet af piger/ladyboys og.. ja man kan nemt blive i tvivl, som gerne vil udnytte din atletiske krop i bytte for dine sparepenge :D Det har jeg nu aldrig selv gjort, men har hygget mig på stedet bare ved at observere hvad fanden der foregår :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.