Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentligt booked Bambam her til morgen. Skrev til hende 30 min før for at bekræfte men hørte intet, skrev 10 min før og 2 min før, men intet svar. Nu var jeg jo allerede i Årup, så skrev til Cherry som er på samme adr.

ja hun var klar, så et par min. senere var jeg inde ved Cherry. 45 min FP med SF for kr. 1000.- massage var dejlig, måske ikke professionel massage, men absolut dejligt, også med lidt B2B. Men ingen pirring, dog sluttede hun af med at kilde og pirre lige inden jeg skulle vende mig. Så er blow efter masser af vådservietter, 69 og flere stillinger indtil jeg var helt forpustet, så hun fik lov til at gøre mig færdig med hånd.

er så træt af at priser de fleste steder er steget til kr. 1000.- for 30 min, så her syntes jeg at jeg fik valuta for pengene med 45 min. for samme pris 

https://annoncelight.dk/showad/286671

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

-Du har også fået rabat;-) 

Det aner jeg ikke om jeg har. Jeg skrev hvor lang tid jeg ville have og incl. SF, så kom prisen kr.1000.- så jeg har ikke spurgt på en billig pris. Forøvrigt kom pris for 60 min. kr.1300.- også, men havde ikke så lang tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Det aner jeg ikke om jeg har. Jeg skrev hvor lang tid jeg ville have og incl. SF, så kom prisen kr.1000.- så jeg har ikke spurgt på en billig pris. Forøvrigt kom pris for 60 min. kr.1300.- også, men havde ikke så lang tid

-De har måske sat deres priser ned så;-) for ca.1 år siden havde de Odense priser... og i øvrigt gad de ikke massage delen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 timer siden:

-De har måske sat deres priser ned så;-) for ca.1 år siden havde de Odense priser... og i øvrigt gad de ikke massage delen.

Ved det faktisk ikke, det var første gang jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Mr1time skrev, den 9.9.2023 at 10:00:

Det aner jeg ikke om jeg har. Jeg skrev hvor lang tid jeg ville have og incl. SF, så kom prisen kr.1000.- så jeg har ikke spurgt på en billig pris. Forøvrigt kom pris for 60 min. kr.1300.- også, men havde ikke så lang tid

Øh SF ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Mr1time skrev, den 10.9.2023 at 16:48:

Ja dem stemmer jeg godt nok ikke på, men elsker blow uden kondom ;-)

 

nååå der faldt tiøren. Økoblow 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 8.9.2023 at 12:23:

Havde egentligt booked Bambam her til morgen. Skrev til hende 30 min før for at bekræfte men hørte intet, skrev 10 min før og 2 min før, men intet svar. Nu var jeg jo allerede i Årup, så skrev til Cherry som er på samme adr.

ja hun var klar, så et par min. senere var jeg inde ved Cherry. 45 min FP med SF for kr. 1000.- massage var dejlig, måske ikke professionel massage, men absolut dejligt, også med lidt B2B. Men ingen pirring, dog sluttede hun af med at kilde og pirre lige inden jeg skulle vende mig. Så er blow efter masser af vådservietter, 69 og flere stillinger indtil jeg var helt forpustet, så hun fik lov til at gøre mig færdig med hånd.

er så træt af at priser de fleste steder er steget til kr. 1000.- for 30 min, så her syntes jeg at jeg fik valuta for pengene med 45 min. for samme pris 

https://annoncelight.dk/showad/286671

Hvordan med blow og sex.....var det noget at skrive hjem om? Har for nogle år siden besøgt Anita og det var okay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Hvordan med blow og sex.....var det noget at skrive hjem om? Har for nogle år siden besøgt Anita og det var okay.

Ja jeg syntes faktisk det var fint, jeg var ikke helt oppe og ringe, men syntes hun har en skarp krop, gav et Ok blow, og lod mig tage hende i de stillinger jeg ville. 

Det negative er det stønner, syntes der var for meget under b2b, man skulle jo tro hun var ved at komme bare fordi hendes bryster gled over min krop. Måske jeg bare har så lækker en krop, så pigerne næsten kommer bare ved at røre mig :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...