Hop til indhold
Guest elsker_sex

Akornagade - Kondom sprang

Recommended Posts

Guest elsker_sex

Et sted på akornagade tæt på dybbølsbro ligger der en Thai massage & Wellness.  Det egentlig et meget fint sted.

 

Jeg kom ind og de spurgte om jeg ville have en trans. Nej tak.

Der kom en lidt mærkelig pige ind. Håber ikke hun har været en mand.

Anyway hun suttede mega mærkeligt. Hun red mega mærkeligt. Kondomet var sprunget

af hendes mærkelige bevægelser. Hun gik af og kunne se at kondomet var sprunget.

Gik i panik. Spurgte om hun havde nogle kønssygdomme og at hun bare skulle

fortælle mig hvis hun havde. For så ville jeg op og hente nogle anti-viraler for at undgå den værste af dem alle.

 

Hun forsikrede mig om at hun var 100% rask og at hun blev tjekket 1 gang om måneden. Hun sværgede på

sit liv og lød meget reel, så det tror jeg på.

 

Anyway fik lige tørret min pik af. Ewwww det var sku ulæækkert. Der var kommet lidt hvid udflåd på min diller.

Anyway havde betalt 800 kroner så fik hende til at slikke den af. Jeg kom og smuttede. Havde det psykisk dårligt et par dage,

for hun var sku lidt klam. Og har sikkert været en mand engang.

 

Skal op og tjekkes snart. Har heldigvis ingen symptomer på noget, og det er nok 1 måned siden jeg var ved hende. Min læge har MEGET lang ventetid.....

 

Stedet kan ikke anbefales. Sorry to say der er kun mærkelige piger derinde nu..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er nok det bedste man kan gøre lige efter et kondom er sprunget, enten grundig afvaskning med sæbe straks eller få den suttet af, da spyt er bakteriedræbende.

 

Se en liste over inkubationstider:

 

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer/sex-og-samliv/seksualundervisning/sexsygdomme/

 

Mener ellers du kan komme til straks på Bispebjerg - se liste over sexsygdomsklinikker her:

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2520

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted på akornagade tæt på dybbølsbro ligger der en Thai massage & Wellness.  Det egentlig et meget fint sted.

 

Jeg kom ind og de spurgte om jeg ville have en trans. Nej tak.

Der kom en lidt mærkelig pige ind. Håber ikke hun har været en mand.

Anyway hun suttede mega mærkeligt. Hun red mega mærkeligt. Kondomet var sprunget

af hendes mærkelige bevægelser. Hun gik af og kunne se at kondomet var sprunget.

Gik i panik. Spurgte om hun havde nogle kønssygdomme og at hun bare skulle

fortælle mig hvis hun havde. For så ville jeg op og hente nogle anti-viraler for at undgå den værste af dem alle.

 

Hun forsikrede mig om at hun var 100% rask og at hun blev tjekket 1 gang om måneden. Hun sværgede på

sit liv og lød meget reel, så det tror jeg på.

 

Anyway fik lige tørret min pik af. Ewwww det var sku ulæækkert. Der var kommet lidt hvid udflåd på min diller.

Anyway havde betalt 800 kroner så fik hende til at slikke den af. Jeg kom og smuttede. Havde det psykisk dårligt et par dage,

for hun var sku lidt klam. Og har sikkert været en mand engang.

 

Skal op og tjekkes snart. Har heldigvis ingen symptomer på noget, og det er nok 1 måned siden jeg var ved hende. Min læge har MEGET lang ventetid.....

 

Stedet kan ikke anbefales. Sorry to say der er kun mærkelige piger derinde nu..

I følge OrganDonor's Thailisten Øst https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68&msa=0 er der 2 steder på Akornagade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et sted på akornagade tæt på dybbølsbro ligger der en Thai massage & Wellness.  Det egentlig et meget fint sted.

 

...

 

 Kondomet var sprunget

 

...

 

Stedet kan ikke anbefales. Sorry to say der er kun mærkelige piger derinde nu..

 

Jeg forstår ikke hvad du mener med at stedet er fint og ikke kan anbefales ... Altså det var et fint sted, hvis der var nogen andre? Så loftsmalingen var pæn - eller hvad?

 

Men jeg er mere nysgerrig efter om der var olie involveret (som "glidecreme" eller til massage før du fik kondom på - fx olie på "pigens" fingre)? Det er en langt mere sandsynlig forklaring end mærkelige bevægelser - det eller evt. et alt for lille kondom, eller fejl i påsætning.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...