Hop til indhold
Nichlas

Hvorfor betale, når man kan blive medlem?

Recommended Posts

Jeg har fuldt lidt med på sidelinjen herinde. Jeg ved ikke, om det er fordi at folk ikke kende til det, men nu smider jeg et link.

Der er ikke særlig mange GP´ som tilbyder denne slags sex, men så er det godt, at der er klubber som man kan melde sig ind i. Det kræver naturligvis, at man er bekendt med dem.

https://sado.dk/sm11/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nichlas skrev, for 12 minutter siden:

Der er ikke særlig mange GP´ som tilbyder denne slags sex, men så er det godt, at der er klubber som man kan melde sig ind i. Det kræver naturligvis, at man er bekendt med dem.

https://sado.dk/sm11/

For det første så kan man vel ikke påstå SMil er ukendt i Danmark. De fleste har hørt om foreningen.

For det andet er det ikke en klub, det er en forening med alt hvad det indebærer og der er forskel på SMil og f.eks. Swingerklubber.

Hvilket bringer mig til det tredje: selv om du kommer til intro og derefter bliver medlem, så er der absolut ingen garanti for at nogen har lyst til at lege med dig. Som de fleste andre steder i samfundet skal du gøre en indsats for at komme til at kende folk og måske udvikle et forhold der kan indebære at man leger sammen.

Så der er faktisk overhovedet ingen sammenligning mellem SMil og at købe sig til sex hos GP’ere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Helt enig. Det er ingen sexklub. Dengang jeg besøgte foreningen, var der 10-15 mænd og 1 kvinde til stede og absolut ingen at lege med.:o Og så kom der et par dominaer forbi omkring lukketid. Men baren var billig, og jeg blev pissefuld.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 1 minut siden:

Helt enig. Det er ingen sexklub. Dengang jeg besøgte foreningen, var der 10-15 mænd og 1 kvinde til stede og absolut ingen at lege med.:o Og så kom der et par dominaer forbi omkring lukketid.

Du skulle måske prøve at besøge foreningen mere end en gang? Og, i øvrigt, selv om kønsfordelingen havde været omvendt er det stadig ikke garanti for at der er nogen der har lyst til at lege. Mange er i forhold eller vil gerne bruge lidt tid på at lære hinanden at kende før piskene findes frem :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Grabbing skrev, for 19 minutter siden:

Du skulle måske prøve at besøge foreningen mere end en gang? Og, i øvrigt, selv om kønsfordelingen havde været omvendt er det stadig ikke garanti for at der er nogen der har lyst til at lege. Mange er i forhold eller vil gerne bruge lidt tid på at lære hinanden at kende før piskene findes frem :rolleyes:

Jeg er desværre autist og ikke god til kommunikation og socialt samspil mm.

Foretrækker gp'er, prof. dominaer. Lettere for mig at betale mig fra mit handikap.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er desværre autist og ikke god til kommunikation og socialt samspil mm.

Foretrækker gp'er, prof. dominaer. Lettere for mig at betale mig fra mit handikap.

Ok, det er til at forstå. Så er det jo godt at vi har alle de skønne piger/kvinder der gerne vil være søde ved os en time af gangen :)

Jeg er nysgerrig: køber du almindelig sex eller BDSM oplevelser? Og virker det for dig?

Du behøver selvfølgelig ikke svare hvis det er for personligt. Jeg er bare medmenneskelig nysgerrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Grabbing skrev, for 6 minutter siden:

Ok, det er til at forstå. Så er det jo godt at vi har alle de skønne piger/kvinder der gerne vil være søde ved os en time af gangen :)

Jeg er nysgerrig: køber du almindelig sex eller BDSM oplevelser? Og virker det for dig?

Du behøver selvfølgelig ikke svare hvis det er for personligt. Jeg er bare medmenneskelig nysgerrig.

Jeg køber bdsm kombineret med lidt almindelig sex, når ellers gp vil være med til det. Den sidste jeg besøgte ville ikke være med til det, da det var for hardcore og risikabelt, selvom det er mig og ikke hende det går ud over. En anden ville gerne. Pigerne er selvfølgeligt meget forskellige. Nogle er blide og bløde, andre kvæler dig med et smil på læben. Spændende branche.:rolleyes: Og det virker fint for mig.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 1 minut siden:

Jeg køber bdsm kombineret med lidt almindelig sex, når ellers gp vil være med til det. Den sidste jeg besøgte ville ikke være med til det, da det var for hardcore og risikabelt, selvom det er mig og ikke hende det går ud over. En anden ville gerne. Pigerne er selvfølgeligt meget forskellige. Nogle er blide og bløde, andre kvæler dig med et smil på læben. Spændende branche.:rolleyes:

Spændende og meget interessant. Så længe det virker for dig er alt jo godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Grabbing skrev, Lige nu:

Spændende og meget interessant. Så længe det virker for dig er alt jo godt :)

Hende, jeg besøger for tiden, prøver at holde mig i live så længe som muligt, og siger nej til visse ting. Det er helt op til mig om jeg så hellere vil besøge Domina Dark eller lignende personer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Grabbing skrev, for 3 minutter siden:

Nogle gange er det værd at vente. Jeg kender ikke Domina Dark personligt men hun er så heller ikke min type.

Kender ikke hendes personlighed, men hun ser meget maskulin ud, hvilket trækker fra i regnskabet. Men hun tilbyder helt specifikt, det jeg efterspørger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme holdning her. Derfor kan hun jo sagtens være en fantastisk kvinde. Desværre er jeg så overfladisk at jeg aldrig finder ud af det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt smil 2 gange

Den sidste gang  var der temaaften “transgender “ (  skift med køn ) 

Min kæreste var iført fuld latex med oppustelige bryster maske med langhestehale og kunstig fisse. Og jeg iført fuld latex med en kæmpe strapon og hele svineriet. Jeg fik et chok Der sad 30 mennesker med nissehuer …

troede vi havde misforstået konceptet men nej Folk var slet ikke dedikeret overhovedet Det var den fladeste oplevelse Folk sad mere i baren og drak slatten vin og få der legede 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luna_Daydream
Madame Illona skrev, den 7.9.2023 at 22:16:

Jeg har besøgt smil 2 gange

Den sidste gang  var der temaaften “transgender “ (  skift med køn ) 

Min kæreste var iført fuld latex med oppustelige bryster maske med langhestehale og kunstig fisse. Og jeg iført fuld latex med en kæmpe strapon og hele svineriet. Jeg fik et chok Der sad 30 mennesker med nissehuer …

troede vi havde misforstået konceptet men nej Folk var slet ikke dedikeret overhovedet Det var den fladeste oplevelse Folk sad mere i baren og drak slatten vin og få der legede 

Ej, hvor en frygtelig oplevelse ! :? 

Må jeg spørge hvor du havde den oplevelse henne? Jeg har overvejet at besøge Aarhus, nemlig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...