Hop til indhold

Test for dvs kønssygdomme

Featured Replies

Skrevet

Efter lidt debat om risikoen ved oralsex uden gummi valgte jeg at blive testet på Bispebjerg hospital.

Det har luret lidt i baggrunden for det er 7-8år siden jeg sidst blev testet, så det var bare for en sikkerheds skyld.

Tog hele palletten.

Der var ikke noget men det var nu alligevel rart lige at få det konstateret.

Vil ikke så meget med dette indlæg, men måske det kan inspirerer andre til samme move.

Skrevet

Risikoen for kønssygdomme ved alm. oralsex uden gummi er ret ringe - og ellers er Klamydia stadig den mest udbredte kønssygdom.

Skrevet
pacer skrev, for 42 minutter siden:

Vil ikke så meget med dette indlæg, men måske det kan inspirerer andre til samme move.

Jeg har ladet mig teste for klamydia og gonoré et par gange hos min egen læge her hen over det sidste halve år. Det gjorde jeg dels fordi jeg følte mig udsat, og dels for ikke at komme til at give det videre til andre... (fx. konen)

Begge tests var negative :)

Skrevet

Det er ikke nogen skam at blive testet regelmæssigt. Jeg bliver det regelmæssigt hos min læge hvis jeg har mange partnere.

Skrevet

Test er altid bedst for alle parter uanset hvad. Er man smittet bliver jo ikke kun andre ramt men også en selv i negativ retning.  Vores setup kræver altid

en max 7 dage gammel test fra hosp. eller klinik eller hos os. Vi tager HIV1+2, Glamydia, Syfilis, Gonorea og nu også Hepatitis.  Det koster !!!  men alle kan sove roligt om

natten, selv om der er jo som ALLE ved er diverse vinduer at tage hensyn til. Take care herfra. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Risikoen for kønssygdomme ved alm. oralsex uden gummi er ret ringe - og ellers er Klamydia stadig den mest udbredte kønssygdom.

Efter hpv kondylommer .

Skrevet
pacer skrev, for 3 timer siden:

Efter lidt debat om risikoen ved oralsex uden gummi valgte jeg at blive testet på Bispebjerg hospital.

Det har luret lidt i baggrunden for det er 7-8år siden jeg sidst blev testet, så det var bare for en sikkerheds skyld.

Tog hele palletten.

Der var ikke noget men det var nu alligevel rart lige at få det konstateret.

Skulle være meget usandsynligt at du ikke har hpv kondylommer, hvis du ikke er blevet testet i så mange år og har skiftende partner .

Skrevet

Har også gået og tænkt at det var på tide at blive testet. 
Er det kun på Bispebjerg man kan blive testet anonymt?

Skrevet
  • Author
EnsomSjæl skrev, for 7 timer siden:

Skulle være meget usandsynligt at du ikke har hpv kondylommer, hvis du ikke er blevet testet i så mange år og har skiftende partner .

Det ved jeg ikke noget om, men alle test er negative og jeg fik taget både blodprøve og med vatpinde i hoved og røv.

Skrevet
  • Author
CHL skrev, for 3 timer siden:

Har også gået og tænkt at det var på tide at blive testet. 
Er det kun på Bispebjerg man kan blive testet anonymt?

Jeg var ikke anonym så det skal man nok bede om, man kan også blive testet på Roskilde sygehus. 

Skrevet
pacer skrev, for 7 timer siden:

Det ved jeg ikke noget om, men alle test er negative og jeg fik taget både blodprøve og med vatpinde i hoved og røv.

det kan du ikke se på test om du har hpv, det er et virus som er i din krop altid, ligesom herpes, som går i udbrud indimellem, ligesom hpv/kondylommer som er forstadie til cancer .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.