Hop til indhold

MILF Maja på visit i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 15 minutter siden:

Nogen som har besøgt hende og vil fortælle

2 indtil nu. Du søgte ikke selv vel

Søg annoncenr, navne, tlfnr, søg fotos på søgemaskiner....

Åbenlsyt falske fotos

Frodig moden kvinde på visit I AALBORG.. EROTISK BODY TO BODY OLIE MASSAGE SVINDEL! Hold jer langt væk fra Victoria! - Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland - Eroguide.dk

362763

https://annoncelight.dk/showad/362763

https://annoncelight.dk/profile/valentinahot2023

Citat

Lp41

Overså denne anmeldelse, besøgt i Herning - havde samme dårlige oplevelse, skulle være gået ved ankomst, så min egen fejl..

Citat

Kampvogn

FALSKE BILLEDER!!!
Hun annoncere med at alt inkluderet i hendes priser, dog ender man med og at betale   1000kr for at spille den af på sej selv i 30min,  mens noget der ligner en virkelig fed i og frastødende Sydamerikaner ligger og stønner mærkelig ved siden af! (Det er på ingen måder hende på billederne) jeg prøver og få hende til at sutte min pik, men det ville hun ikke rigtig og  hun virkede heller ikke rigtig til at kunne finde ud det. Ydermere så lå hun på maven stort set hele tiden, hun ville heller ikke have jeg rørte ved hendes bryster, da var for følsomme og til sidste ville hun så ikke Megafransk trods jeg havde betalt for ydelsen!

jeg har aldrig nogensinde oplevet så dårlig en service og mangle på samme, trods gange gør hende opmærksom på at jeg betalt hende for den ydelse jeg ikke vil udføre!!

Hej mit Navn er Maja jeg er 38 år.
Jeg er ny her på annoncelight men er ikke uerfaren når det kommer til sex.
Jeg er en kvinde med store bryster H skål og en god fyldig røv.
Jeg søger spænding i min hverdag og er vild med tanken om at leve af det jeg elsker nemlig sex.
Hvis du ønsker en fantastisk oplevelse hvor det handler om vi begge skal tilfredstilles så er det mig.
Jeg er omsorgsfuld, kærlig og mega sexet og vægter højt at giver dig en fantastisk oplevelse.
Jeg er vild med gfe og kan også godt li noget vildt sex, kys, body to body oliemassage, megafransk, goldenshower, prostata massage til dig og leg med din røv, slik i min røv, dildoshow, spansk og meget mere.
Skriv for at høre flere af mine ydelser og spørg endelig hvis der er noget du har lyst til. 
Mine Priser
blowjob uden gummi 600 kr
30 min 1000 kr
1 time 1500 kr
Mine priser er inklusiv alle mine ydelser.
Håber jeg har fanget din opmærksomhed og du bliver nysgerrig på at høre mere.
Håber vi ses frække.
Kys Maja.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene - jeg tænkte nok at den var gal.

Og beklager at jeg ikke søgte grundigt nok selv, det skal jeg gerne gøre en anden gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.