Hop til indhold
Guest sexes

Black mamma

Recommended Posts

Guest sexes

Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge.

Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, den 7.9.2023 at 02:46:

Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge.

Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området.

https://annoncelight.dk/showad/292271

Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
Servciesboy skrev, for 6 timer siden:

Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere 

Tak for dette forslag, jamen Yvette er da bare fantastisk, var sammen med hende for ca 5 år siden hvor hun var i Randers, men såvidt jeg husker sutter hun kun med gummi, men måske hun skal besøges alligevel for den røv er jo enorm, husker tydeligt hvordan jeg sad og åd nødder og drak æblejuice, til synet af hendes enorme baller, det var sgu noget der gav kilder i pikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...