Hop til indhold

Black mamma

Featured Replies

Skrevet

Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge.

Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området.

Skrevet
sexes skrev, den 7.9.2023 at 02:46:

Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge.

Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området.

https://annoncelight.dk/showad/292271

Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 6 timer siden:

Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere 

Tak for dette forslag, jamen Yvette er da bare fantastisk, var sammen med hende for ca 5 år siden hvor hun var i Randers, men såvidt jeg husker sutter hun kun med gummi, men måske hun skal besøges alligevel for den røv er jo enorm, husker tydeligt hvordan jeg sad og åd nødder og drak æblejuice, til synet af hendes enorme baller, det var sgu noget der gav kilder i pikken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.