Hop til indhold
etspil5moden

Kan man være for liderlig ?

Recommended Posts

Jeg havde lige kæresten på besøg igår efter at havde været til fodbold kamp igår og blot til info så tabte vi 3-1 igår, jeg havde sådan lidt  spillet smart med at nu skulle hun se Vejles svar på Ronaldo eller Messi spille  (jeg refereret selvfølgelig til mig selv) og at real Madrid, eller Barcelona snart ringede fordi at de var så imponeret over min spille stil hvilket overhovedet ikke skete. Nå men anyways….

Jeg ved ikke hvorfor, men at se min kæreste sidde der og se godt ud og se mig spille kamp gjorde mig fandme liderlig, og nogle vil nok spørge “skal der virkelig ikke mere til ?” Og der kan jeg svare næh det skal der ikke…. Altså jeg ved ikke om det bare er fordi den der ny forelskelses fase er stærk for vi har kun været sammen i 2 måneder, og den dans på roser og vi begge er på den lyserøde sky, men bare det at se min kæreste sidde og kigge på mig spille fodbold var nok til at da vi kom hjem og ind i min lejlighed at jeg hoppede på hende det endte dog kun med at vi rå bollede  i 5 minutter…. For det var hvad jeg kunne holde til inden jeg skød den af oppe i hende, for jeg har ikke fået noget i 14 dage pga hun er i praktik i kjøvenhavn så der går lidt tid imellem før vi ses og har hverken revet den af eller noget som helst i 14 dage….

Sidst vi var sammen var for 14 dagen siden, vi var på sådan noget der hed glamping vi havde booket et værelse i sådan en gammel skurvogn der var blevet lavet om til et rustikt hotelværelse , og jeg kunne simpelhent ikke lade hende være, jeg vil ikke gå i de største detaljer men da vi ankom og hen af dagen havde vi nok sex 5 gange, til sidst begynde hun at få lidt ondt i underlivet efter at fået en tur af mig hvor der blev lagt fuld vægt på pedalen  og til sidst ikke kunne mere  (hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne andet end at respektere) og så fik hun da bare en god og lang omgang massage istedet for.

Som nævnt  hver gang vi er sammen kan jeg simpelhent ikke lade hende være og det er ikke kun fordi hun er flot,  men hun er i mine øjne, den dejligste kvinde på jorden, hun er noget af det mest omsorgsfulde og betænksomme menneske på jorden og har accepteret mig for den jeg er, jeg nævnte også i en tråd med min jobsituation og går dog stadig ledig, men heldigvis skal jeg til en jobsamtale på fredag så der er håb forude men i den  tid jeg har gået ledig har hun ikke været andet end støttende og der har været perioder hvor troen på mig selv har været lig med 0 og der har hun kun holdt mit mod oppe. Bare det i sig selv gør at jeg er endnu mere tiltrukket af hende.

altså bare vi ligger og putter og ser ringenes herre, eller kysser eller holder i hånd så bliver flaget hejst nemmere end ingen ting, og pikken hård så stål. Der er nogen gange hvor kæresten med et smil på læben har sagt til mig “ej nu må du sgu lige styre dig” eller “ sig mig lige kan du blive ved med at være liderlig ?” Men jeg kan sgu ikke rigtig gøre for det hun tænder bare en gnist i mig :rolleyes:

men mine damer og mænd, så er spørgsmålet jo så kan man være for liderlig ? Altså kan det bliver for meget ? Nogle af de damer herinde er vel også nogle der har en kæreste eller en mand hvor i har sagt “ ej nu styre du dig sgu skat”, eller jer lumre mænd herinde der har en kone hvor de siger det samme hvis i lige bliver lidt for liderlige ?

altså jeg har for eksempel en kammerat der også lige har fået en kæreste, de blev kærester før mig og min kæreste (14 dage før) og han har det på samme måde som mig og det snakker vi tit om. 

Jeg ved ikke om man skal kalde det overdreven liderlighed eller Om det er ren og skær nymfomani, eller om det er fordi jeg er dybt nyforelsket i min kæreste og den der ny forelskelse går jo også væk på et tidspunkt. Men lige nu er ny forelskelsen stor og det hele er godt og derfor tænker jeg om man kan være for liderlig ? Altså jeg ser det jo ikke som et decideret problem, men Altså kæresten har da været lidt efter mig engang imellem når hun mener jeg er for liderlig (med et smil på læben og ikke ment som skæld ud selvfølgelig) for jeg skal da gerne indrømme at vi boller meget når vi er sammen, måske for meget i don’t know. Men altså sex er vel vare dejligt og sundt siger man jo….

men der er vel nogle herinde mænd som kvinder, kvinder som mænd der selv kan nikke genkendende til dette ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argit skrev, for 5 minutter siden:

Joh, men det er godt nok længe siden nu ;)

At du var liderlig eller hvordan ? :ph34r: altså jeg tror da også den falmer med tiden for mit vedkommende  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Er blevet for gammel til at være storliderlig altid, men engang var det normen med op til 6 orgasmer på en god dag. :wub:

Om det kan blive for meget ved jeg ikke, men husk blot på, at de seksuelle drifter ikke er en sygdom, men derimod et sundhedstegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg - ingen tvivl du er højt at flyve - pas på - dybt at falde, det håber jeg ikke.

Men mht. liderlighed nu er jeg i udlandet og har været her 3 uger og rejser først hjem om 3 uger - jeg lever helt frit - køber fisse 2 gange om dagen, hvis jeg ikke har en flirt jeg er hverken nyforelsket eller forelsket, jeg kan bare godt lide fræk6 og hvad der evt. byder sig

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 9 minutter siden:

Er blevet for gammel til at være storliderlig

Den tid rammer nok også mig en dag, min kæreste er 24 og jeg er 28, jeg har også fået den der “du er gammel” i hovedet men ja den rammer nok også mig en dag :lol:

henlan skrev, for 11 minutter siden:

Om det kan blive for meget ved jeg ikke, men husk blot på, at de seksuelle drifter ikke er en sygdom, men derimod et sundhedstegn

Jeg er egentlig enig, altså skal gerne indrømme jeg har et stort sexdrive, men tænkte også lidt ol det kunne blive for meget for kæresten, altså min kæreste har jo med et smil på læben sagt jeg lige skulle styre liderligheden for hun havde fået lidt ondt for neden men ellers intet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 12 minutter siden:

Tak for dit indlæg

Tak for dit input ^_^

fræk6 skrev, for 13 minutter siden:

ingen tvivl du er højt at flyve - pas på - dybt at falde, det håber jeg ikke

Det er jeg helt sikkert det vil jeg slet ikke ligge skjul på, men på et tidspunkt går der jo hver dag i den hvilket der nok gør i et hvert forhold, men der er altid måder at holde gnisten i et forhold ved for eksempel at stadig gå på dates, man kan altid score hinanden selvom man er blevet kærester og har været i et forhold i længe.

fræk6 skrev, for 15 minutter siden:

jeg lever helt frit - køber fisse 2 gange om dagen, hvis jeg ikke har en flirt jeg er hverken nyforelsket eller forelsket, jeg kan bare godt lide fræk6 og hvad der evt. byder sig

Det har jeg også gjort, har både haft min tid som sex kunde og nydt tiden med glædespiger i en tid indtil jeg stoppede, jeg har haft god succes på tinder, jeg har oplevet mange engangsknald eller hook ups eller booty Call haft bollevenner og oplevet singlelivet, så på den front har jeg oplevet hvad jeg skulle men da jeg Aller mindst søgte en kæreste og egentlig bare fokuserede på mig selv så kom min kæreste.

men det er fedt at du har fundet hvad der virker for dig og al respekt for det ! Sex er jo fantastisk og hvis det virker for dig at få lidt frækt lir på en ferie eller herhjemme og det virker for dig jamen så det jo mere end godt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
etspil5moden skrev, for 14 minutter siden:

Den tid rammer nok også mig en dag, min kæreste er 24 og jeg er 28, jeg har også fået den der “du er gammel” i hovedet men ja den rammer nok også mig en dag :lol:

Jeg er egentlig enig, altså skal gerne indrømme jeg har et stort sexdrive, men tænkte også lidt ol det kunne blive for meget for kæresten, altså min kæreste har jo med et smil på læben sagt jeg lige skulle styre liderligheden for hun havde fået lidt ondt for neden men ellers intet 

Kæresten skal blot have lidt tid til at komme sig. Kvinder er heldigvis mindst lige så liderlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 3 minutter siden:

Kæresten skal blot have lidt tid til at komme sig. Kvinder er heldigvis mindst lige så liderlige.

Jo det tænker jeg du har ret i, altså kæresten har sgu også lagt og gnubbet sig op af mig. Nu skal vi så ses i weekenden og jeg har ladt lidt op siden hun tog hjem idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man er ny"forelske" er det jo nærmest "sindsyge" det er jo ikke grænser for, hvad man kan finde på eller hvad man kan udsætte sig selv for... Jeg har tidligere også været umættelig, når jeg har været nyforelsket -og ville bare have hende heletiden -hvilket er fedt, hvis det også er gengældt -når de begynder at siger de har "lidt ondt" kan det være et vink, men ellers er det jo også mange alternativer til samleje... Modsat dig går jeg ikke 14 dage uden udløsning højest 2-3dage, men har en veludviklet fantasi -og begge hænder fejler intet;-) hvis pigen ikke er i nærheden i 14 dage -har vi taget en spiller -på web-cam -og ellers har jeg gjort det selv... En pige havde også lavet en fræk video af sig selv -jeg kunne hygge med...

Jeg har desværre også prøvet, at pludselig se sig selv være forelsket i "det at være forelsket" og ikke i pigen -men jeg var i starten fuldstændigt blind!

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 9 timer siden:

Tjah, sådan plejede det også at være jer på matriklen.

Så blev vi gift …

Tror der er noget i bryllupskage som reducerer kvinders sexlyst med 90%:mellow:;)

Redigeret af Snadremanden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 53 minutter siden:

Så blev vi gift …

Tror der er noget i bryllupskage som reducerer kvinders sexlyst med 90%:mellow:;)

Næh, det er ikke i bryllupskagen, det er i hverdagen. Selvom onkel Danny sagde:"Jeg holder af hverdagen..", så dræber hverdagen sexlysten...Pengebøvl, blevask, børnenes behov, forventninger og krav...der er ikke megen plads til tosomme glæder.

Jeg oplevede heldigvis, at da den sidste flyttede hjemmefra, fik vi mere tid til hinanden igen...men da var jeg hooked på denne hobby, så nu får jeg hjemme og køber ekstra hos de dejlige damer, vi skriver om herinde.

Som svar på TS's spørgsmål, ja, man kan være for liderlig, hvis det overskygger alle andre behov. I en periode, kan det være sundt, at være megaliderlig, det styrker gensidigheden, at kneppe mange gange i træk med hinanden. Men der skal også blive plads til andet. Er der ikke plads til det efter forelskelsens stormende følelser har lagt sig, kan det blive et problem.

OT (der elsker at knalde (både Frutimeren og de skønne professionelle))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Snadremanden skrev, for 4 timer siden:

Så blev vi gift …

Jeg har noget familie, der er konditor, som måske kan kaste lys over fænomenet.:razz:

Men som min glædespige sagde til mig engang, så er der forskel på mænd og kvinders seksualitet, derfor kan kvinder leve af prostitution, og mænd kan ikke.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, den 7.9.2023 at 12:30:

Jeg har noget familie, der er konditor, som måske kan kaste lys over fænomenet.:razz:

Men som min glædespige sagde til mig engang, så er der forskel på mænd og kvinders seksualitet, derfor kan kvinder leve af prostitution, og mænd kan ikke.

Mon ikke det er en hemmelig ingrediens?!:D

Ja, det er faktisk lidt en skam. Jeg kunne da godt lige bruge et bierhverv som giggolo, både for lysten og økonomiens skyld!;)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
Snadremanden skrev, for 19 minutter siden:

Mon ikke det er en hemmelig ingrediens?!:D

Ja, det er faktisk lidt en skam. Jeg kunne da godt lige bruge et bierhverv som giggolo, både for lysten og økonomiens skyld!;)

Min nu afdøde nabo var gigolo, fik 1000 kr. for at besøge nogle udenlandske turister på hoteller i Kbh indimellem, men kunne slet ikke leve af det.

Måske skal man tage de mandlige kunder for at få en forretning ud af det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
etspil5moden skrev, den 6.9.2023 at 21:18:

at jeg hoppede på hende det endte dog kun med at vi rå bollede  i 5 minutter…. For det var hvad jeg kunne holde til inden jeg skød den af

Altid dejligt at høre når nogen har det godt sammen :-)

Det jeg bed lidt mærke i var denne kommentar, kan det være at du beder om mere end du giver? Har også prøvet at gå i lang tid med kæresten uden mulighed for sex og da vi så fik lejligheden tog det MEGET kort tid for mig. Nu er det bare blevet en sjov episode, men hvis det sker hele tiden er jeg ikke i tvivl om at hun også synes jeg skal styre mig lidt.

Det er ikke altid at "lige på og hårdt" er den rigtige metode så måske prøv med lidt variation. Der er lidt inspiration her ;-)

https://www.filmaffinity.com/en/evideos.php?movie_id=266097

Tenacious D - Fuck her gently

Håber i finder ud af det sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...