Hop til indhold
Bigstok

Bangkok newbie søger råd

Recommended Posts

Brødre,

Håber i kan give mig et par aktuelle tips til en tur jeg har planlagt om ca. 3 uger.
Arbejdsmæssigt var det en brutal sommer for undertegnede, meget opsplittede feriedage og travlhed på arbejdet, så det blev ikke til nogen udlandsrejser for mit vedkommende. Heller ikke til opladning af energidepoterne. Nu skal der tages revanche og jeg har derfor booket en tur til Bangkok. Det er første gang jeg besøger Thailand, så jeg er meget spændt på hvad det kan. 


Der vil blive prioriteret 1) afslapning, 2) besigtigelse af diverse templer, pagoder og andre kulturskatte, 3) madoplevelser samt naturligvis 4) et større antropologisk feltstudie i de lokale seksuelle skikke. 
Punkt 1-3 synes jeg at jeg har rimelige planer for. Punkt 4 arbejder jeg stadig med, for trods et større research-arbejde er det svært at beslutte sig. Jeg håber jeg kan få lidt hjælp til om jeg er helt i skoven med mine planer. Er der steder som jeg har udset mig, som bør undgås? Nogen der kan særligt anbefales eller nogen ting jeg helt har overset? Det skal siges at jeg prioriterer at det skal være lækkert frem for at være billigt - men jyden her siger selvfølgelig ikke nej, hvis det kan være begge dele ;)


Jeg har indlogeret mig på en suite med jacuzzi på et nydeligt, guest-friendly hotel på Sukhumvit Road, beliggende ca. midtvejs imellem Soi Cowboy og Nana Plaza. Begge disse steder skal naturligvis grundigt inspiceres, men udvalget af gogo- og øl-barer er mildest talt overvældende. 

Skal selvfølgelig også prøve rigelig massage. Især soapy/nuru er jeg meget interesseret i. Jeg har kunnet researche mig frem til 3 flotte steder i umiddelbar nærhed af Sukhumvit, som ser interessante ud: Doki Doki, Daisy Dream og Aya.

Mere almindelige massage parlours skal nok også prøves, men her er udvalget godt nok helt umuligt at få styr på. Kan dog finde anbefalinger på stederne Kiss og Ola Ola. 

Blowjob-bar er simpelthen også et koncept, som MÅ prøves. Har umiddelbart Wood og Lolitas i kikkerten. 

Så jeg har altså en del ting på to-do listen, men ambitionen er da også mindst én udløsning om dagen, hvis ellers fysikken kan holde til det. 
Håber jeg får nogle input fra jer - under alle omstændigheder regner jeg med at udgive udvalgte noter fra rejsedagbogen her på siden, når jeg engang er kommet hjem og er kølet ned igen.

PS Ja, jeg ved godt at jeg er kommet til at booke rejsen indenfor den såkaldte "rainy season". Note to self: Lad være med at booke flybilletter, mens du har stiv pik næste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 1 time siden:

Der vil blive prioriteret 1) afslapning, 2) besigtigelse af diverse templer, pagoder og andre kulturskatte, 3) madoplevelser samt naturligvis 4) et større antropologisk feltstudie i de lokale seksuelle skikke. 

Sørg for en af de første dage at engagere dig med en lokal "guide" - helst en pige, der er rimelig god til engelsk - ofte kan de lokale komme ind til nedsat pris eller gratis, hvis de påstår de er din guide - det giver bare så meget mere at have en lokal med rundt til at forklare tingene - og hvorfor sidde og spise alene, når man kan få behageligt selskab ovenikøbet ;-)

Ved at have en fast "guide" kan du evt. også undgå dagligt at betale bar-fine + dyre ladydrinks - og evt. kan du også få pigen til at give rabat på LT (LongTime), hvis du tager hende med rundt i flere dage - at du så evt. kommer til at bruge ligesåmange penge (eller flere) på at have hende med rundt er noget man må regne med - men det giver bare så meget mere og man er fri for at være alene det meste af tiden - og så interessant er det altså heller ikke at rende rundt og støve barerne af til tårnhøj musik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, den 6.9.2023 at 20:48:

under alle omstændigheder regner jeg med at udgive udvalgte noter fra rejsedagbogen her på siden, når jeg engang er kommet hjem og er kølet ned igen.

Håber du efterhånden er kølet lidt ned igen - men synes ikke jeg kan se nogen bidrag fra rejsehåndbogen.

Jeg er også lidt Newbie her i Bangkok - men ikke i Thailand, hvor jeg næsten udelukkende har været i Pattaya.

1. aften var jeg lige en tur i Soi Cowboy eller Soi Co´boy, som de lokale kalder det (endnu et bogstav føjet til listen over bogstaver thaier ikke kan udtale). Blev lidt forbavset over ølpriserne, men sammenlignet med priserne på Gogo-barer i Pattaya er det nok ca. samme niveau (120 - 180 Thb). Besøgte lige før lukketid Toybar (som de lokale kalder Tibar - endnu et bogstav føjet til listen) og talte lidt med Kwang mod at hun fik en ladydrink - Servitricen var meget incisterende på at jeg skulle betale barfine for pigen - men dels var jeg træt og dels synes jeg 700 i barfine - det er ikke noget, jeg kommer til at betale, hvis jeg kan undgå det - så det blev, der ikke noget ud af, udover jeg mere eller mindre blev tvunget til at sige at jeg ville komme igen dagen efter.

Baren lukkede nu og jeg måtte sige farvel til Kwang og tage det sidste af min drink med og ud på gaden, hvor jeg kom forbi en gadesælger, som havde stegt hønslever han hurtigt varmede. Mens jeg stod og ventede kom der en flot, lettere buttet pige forbi og jeg fangede lige hendes blik - nok til at hun blev hængende og jeg kunne begynde at flirte ldit med hende. Selvom jeg var træt og egentlig ikke havde tænkt mig at tage en pige med hjem, blev vi alligevel enige om at gå de ca. 850 m til mit hotel, da vi snakkede så godt samme, men da vi forlod Soi Cowboy, løb vi selvfølgelig lige ind i servitricen, som straks pegede mig ud - og hun pegede også på pigen, hvilket jeg ikke lige forstod, men forklaringen var at Zara også arbejdede på Toybar - jeg havde bare ikke bemærket hende og hun ikke mig - og nu havde jeg jo mødt hende udenfor på gaden - og hun ville kun have 2000 for at "go with me" for LT - dvs. at jeg slap for at betale barfine - og det var måske det servitricen/mamasan eller hvad hun var - ligesom havde set gå sin næse forbi.
 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for flere tips. Måtte desværre aflyse turen pga. sygdom i familien, så rejsedagbogens udgivelse er som minimum udskudt til engang i næste år...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige et smut igen i Soi Co´boy og syntes det så ud som om "Spice Girls" havde de yngste, slankeste og flotteste piger - ihvertfald udenfor - indenfor var det sådan lidt mere so so, men 3 af pigerne var fulgt med indenfor og stod nu og afventede at jeg skulle vælge og byde en eller flere af dem på en drink. Jeg bad selv om en Cola, hvorefter jeg ikke engang fik en uoplukket dåse, som det ellers er kutyme, men kun et lille glas med is og et "straw" (sugerør), som jeg normalt ligger væk eller stikker ned i dåsen, da jeg ikke bruger mig om at bruge sugerør, da jeg synes det er noget barnepjat og spild af ressourcer - men her var der så lidt i glasset, at den dæleme skulle vare længe. Jeg havde på forhånd fået oplyst prisen til 190 Thb, men på bonnen var der påført drikkepenge, så beløbet regningen ialt lød på 203 Thb og 30. Pigerne stod der stadig og gjorde fakter til at jeg også skulle byde dem på en drinks - jeg havde ikke lige set prisen på ladydrinks, så jeg måtte spørge en af pigerne, da servitricen var forsvundet. 300 Thb - ahr. så kunne de godt glemme alt om jeg ville spendere ladydrinks oveni en alt for dyr cola - og så forsvandt de også, sikkert for igen at stille sig op udenfor og lokke husarerne til.

Pigerne på podierne stod og dansevuggede lidt og så ellers uinteresseret lige ud i luften eller på sig selv i spejlene, mens der flere steder rundt omkring på sofaerne var flere fyre, der havde en pige på skødet, der forsøgte at opildne dem. Et par fyre ved siden af, havde også haft selskab af et par piger, men her gik det knapt så vildt for sig, en af fyrene sad og gabte og pludselig var pigerne forsvundne og fyrene måtte nu have servitricen til at forklare regningen, før de nødtvunget måtte til at svinge et betalingskort, hvorefter de hurtigt forlod etablissimentet.

Heldigvis fik jeg lov til at sidde i fred og ro uden piger, der insisterede på at jeg skulle spendere ladydrinks på dem og have dem på skødet og kunne istedet nyde synes af de 4 - 5 lettere uinteressante piger på podiet - heldigvis roterede de lidt og der kom en lidt mere interessant til at stå ud for mig - og når hun vuggede lidt, kunne man lige se spalten mellem skamlæberne gennem trussern - eller skete der ikke noget  særligt.

Pludselige kom der et par fyre ind med en hale af piger efter sig, så de havde noget at vælge imellem. Pigerne bliver inciteret til det, fordi ladydrinks er en betydelig del af lønnen, medmindre de bliver "barfinet" (sikkert 7 - 900 Thb - hørte ikke til det, da jeg alligevel ikke var int.) - dvs. købt fri fra baren, så de kan gå med en kunde i kortere eller længere tid og virkelig tjene penge.

Nu havde jeg imidlertid suget bunden tør i mit lille glas, lagde 205 Thb i "the Bin" og servitricen kom og collectede dem - jeg havde nok ikke regnet med at få 1.70 Bath tilbage, men jeg vil bare gerne advare andre mod at gå i disse turistfælder.

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15.11.2023 at 19:28:

Jeg var lige et smut igen i Soi Co´boy og syntes det så ud som om "Spice Girls" havde de yngste, slankeste og flotteste piger - ihvertfald udenfor - indenfor var det sådan lidt mere so so, men 3 af pigerne var fulgt med indenfor og stod nu og afventede at jeg skulle vælge og byde en eller flere af dem på en drink. Jeg bad selv om en Cola, hvorefter jeg ikke engang fik en uoplukket dåse, som det ellers er kutyme, men kun et lille glas med is og et "straw" (sugerør), som jeg normalt ligger væk eller stikker ned i dåsen, da jeg ikke bruger mig om at bruge sugerør, da jeg synes det er noget barnepjat og spild af ressourcer - men her var der så lidt i glasset, at den dæleme skulle vare længe. Jeg havde på forhånd fået oplyst prisen til 190 Thb, men på bonnen var der påført drikkepenge, så beløbet regningen ialt lød på 203 Thb og 30. Pigerne stod der stadig og gjorde fakter til at jeg også skulle byde dem på en drinks - jeg havde ikke lige set prisen på ladydrinks, så jeg måtte spørge en af pigerne, da servitricen var forsvundet. 300 Thb - ahr. så kunne de godt glemme alt om jeg ville spendere ladydrinks oveni en alt for dyr cola - og så forsvandt de også, sikkert for igen at stille sig op udenfor og lokke husarerne til.

Pigerne på podierne stod og dansevuggede lidt og så ellers uinteresseret lige ud i luften eller på sig selv i spejlene, mens der flere steder rundt omkring på sofaerne var flere fyre, der havde en pige på skødet, der forsøgte at opildne dem. Et par fyre ved siden af, havde også haft selskab af et par piger, men her gik det knapt så vildt for sig, en af fyrene sad og gabte og pludselig var pigerne forsvundne og fyrene måtte nu have servitricen til at forklare regningen, før de nødtvunget måtte til at svinge et betalingskort, hvorefter de hurtigt forlod etablissimentet.

Heldigvis fik jeg lov til at sidde i fred og ro uden piger, der insisterede på at jeg skulle spendere ladydrinks på dem og have dem på skødet og kunne istedet nyde synes af de 4 - 5 lettere uinteressante piger på podiet - heldigvis roterede de lidt og der kom en lidt mere interessant til at stå ud for mig - og når hun vuggede lidt, kunne man lige se spalten mellem skamlæberne gennem trussern - eller skete der ikke noget  særligt.

Pludselige kom der et par fyre ind med en hale af piger efter sig, så de havde noget at vælge imellem. Pigerne bliver inciteret til det, fordi ladydrinks er en betydelig del af lønnen, medmindre de bliver "barfinet" (sikkert 7 - 900 Thb - hørte ikke til det, da jeg alligevel ikke var int.) - dvs. købt fri fra baren, så de kan gå med en kunde i kortere eller længere tid og virkelig tjene penge.

Nu havde jeg imidlertid suget bunden tør i mit lille glas, lagde 205 Thb i "the Bin" og servitricen kom og collectede dem - jeg havde nok ikke regnet med at få 1.70 Bath tilbage, men jeg vil bare gerne advare andre mod at gå i disse turistfælder.

 

Det er lidt de samme turistfælder der kører på alle barer, eller vel bare gamet som det altid har været, i forhold til hvis man skulle udleve den samme oplevelse i dk. eller Tyskland er det vel super billigt. Personligt gider jeg ikke drikke, men vælger at købe en øl som jeg kan sutte på en times tid, udser mig noget interessant, og aftaler evt at snakke udenfor, der aftaler jeg noget privat, måske udveksling af tlf nr. Ses efter lukketid, eller næste dag. Så på den måde tager en tur rundt i miljøet og nyder jagten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...