Hop til indhold
Manden46

Nogen der er blevet kontaktet en en ung pige i nød?

Recommended Posts

Ung dame i sine slut 20ére smidt ud af kæresten. ved at abortere. mangler penge til mad er sulten . længere historie.

Meget insisterende på et personligt møde for at dokumentere alle påstandene og ja selvfølgelig få penge 3000 kr det er da noget af en aftensmad.

man føler sig som et dumt svin for at afvise.

ville føle sig som et dumt svin hvis man sagde ja og udnyttede en skrøbelig sjæl hvis det var ægte.

Det må sgu da være fake ikk?

man kontakter sgu da ikke en som har en online kontakt annonce hvor man søger selskab af den frække slags gør man?

Jeg var virkelig fristet til at sige ja jeg vil mødes tager en pose mad med til dig og 500 kr men det ville en fusker nok også sige ja til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror det er fake, men uagtet om det er fake eller ej skal du ikke have dårlig samvittighed ved at afvise. Man kan ikke redde alle.

Og du har ganske ret.

Plejer nemt at kunne være kynisk. og har lukket den med et nej igår.

Idag slog det mig så dette kunne jo ha været min datter.... "nej ikke rigtigt har 3 drenge" men pyha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manden46 skrev, for 21 minutter siden:

Det må sgu da være fake ikk?

nej nej, det er sandt som der er 12 torsdage i en uge 

Manden46 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg var virkelig fristet til at sige ja jeg vil mødes tager en pose mad med til dig og 500 kr men det ville en fusker nok også sige ja til

prøv nu bare; samme som forudbetaling, når svindlere kræver det: tilbyd 10,- kroner og se, om de accepterer (gør de jo naturligvis aldrig, da hele svindlen er forbundet med enten store beløb eller x antal naive tosser med semistore beløb)

Manden46 skrev, for 23 minutter siden:

man kontakter sgu da ikke en som har en online kontakt annonce hvor man søger selskab af den frække slags gør man

nu fortæller du jo ikke HVOR og hvordan men jo, svindlere gør det overalt på alle faconer og til alle alt efter målgruppe og metode: tvivler på svindlere målretter sex-tilbud mod 87 årig mænd og kvinder ;-)

Dette kan både være organiseret svindel eller enkelte svindlere (eller piger i problemer: stoffer osv). 
HVIS din samvittighed skulle gøre knuder på dig, jamen så tilbyd det, du gjorde og siges der ikke ydmygt tak og ja tak, så ved du jo godt, hvad klokken er slået.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...