Hop til indhold
mikkel15

Vicky Horsens, deepthroat, Gag, facefuck

Recommended Posts

Jeg var idag "in the mood" for et lækkert sjaskvådt kongeblow, og jeg faldt over Vicky´s annonce :

https://annoncelight.dk/showad/383871

Hun tilbyder også anal og almindeligt samleje samt blow som enkeltydelse.

Hun lovede højt og helligt, at hun kunne opfylde alle mine ønsker for et blow :

Deepthroat, gag og mundknep og ladningen i munden.

Det er i min optik ikke ualmindeligt at flere tilbyder dette, men som oftest desværre uden at kunne levere hele pakken.

Vicky kan det hele

Centralt i Horsens på øverste etage i en etageejendom. Relativt diskret.

Vicky :

Blev modtaget af en (lidt rund) kvinde, som jeg umiddelbart vil skyde til at være primo/medio 30. Flydende i engelsk og utrolig venlig og sød.

Mig ned på sengen og af med shorts og underbukser.

Vicky starter med at giver mellemkødet en ordentlig tur, hvor der ikke spares på spyt og savl.

Bollerne får en længere omgang, inden hun grådigt kaster sig over min pik.

Op og ned, ind og ud med masser af støn og piv og nasty talk.

Hun kan virkelig tage den helt til roden, og hun spytter og savler og guffer, så det er en fornøjelse.

Jeg tror, der gik mindre en 10 minutter, så skød jeg 3 måneders ladning ind i munden på vicky.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror hun slugte. Ofte sker der jo det, at de lige skal ud på toilettet og spytte ud og skylle munden, men ikke her.

Vicky blev i nærheden af sengen og rengjorde mig pænt og ordentligt med vådservietter.

Pris :

500 for blow og 200 for CIM

Hvor længe er hun her :

Til og med mandag.

Endelig konklusion :

Fremragende blow, og jeg kommer meget gerne igen 

Eneste lille minus er, at jeg kun holdt 10 minutter. Men det kan Vicky jo ikke gøre for. Eller rette sagt, det kan hun jo faktisk. Det er jo hendes skyld :D

Kontakt til Vicky :

Jeg spurgte hende faktisk, om jeg måtte skrive en anmeldelse, hvilket hun gerne ville have. Hun bad mig medtage, at hendes sms er ustabil, så derfor vil hun helst ringes op.

DBH

M 

Redigeret af mikkel15

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...