Hop til indhold

Recommended Posts

Hop hej gæve galler jeg skal til Odense onsdag eller torsdag.  Hvor og eller hvem eller hvad skal man smutte forbi hvis man vil prøve noget på de kanter. 
altså ud over en brunner med det Helle 

men hvem skal man låne og forelske sig i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 19 timer siden:

Skal selv til Odense midt på måneden, så følger lige spændt med :)

Kan forstå på andre tråde at hvis man er til Thai, så er Kochsgade og Nyborgvej fornuftige valg ?

Inessa ser dog ganske fin ud, så tak for det :)

Er det to bestemte klinikker? Beklager, jeg er heller ikke kendt på de kanter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NicosRejse skrev, for 9 minutter siden:

Er det to bestemte klinikker? Beklager, jeg er heller ikke kendt på de kanter :D

Jeg er ikke just selv kendt, men har forstået det sådan at Kochsgade er https://massago.dk/klinikker/orchid-thai-massage-wellness/

Nyborgvej er jeg lidt mere i tvivl om det er en klinik eller blot en "kendt" privatadresse, der må mere fynske kræfter bekræfte :)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smag og behag -og hvad man søger/er til -er jo meget forskelligt... Det er lidt svært at forslå jer noget drenge -når i bare skriver i kommer til Odense... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 6.9.2023 at 18:47:

Skal selv til Odense midt på måneden, så følger lige spændt med :)

Kan forstå på andre tråde at hvis man er til Thai, så er Kochsgade og Nyborgvej fornuftige valg ?

Inessa ser dog ganske fin ud, så tak for det :)

Det er rigtigt med Kochsgade 33 som er klinik. 

Nyborgvej 22 er også en massageklinik med to søde thaipiger, hvor man får rigtig god behandling. Man kan ringe på og gå lige ind, men booking vil være at foretrække da de ofte har travlt.

Længere ude af Nyborgvej holder Lemon til....en meget lille petit thaipige. Virker lidt genert, men ta' ikke fejl ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...