Hop til indhold

Nogen der har besøgt SandraSommer?

Featured Replies

Skrevet

Ja, det skulle måske være under Efterlysninger, men jeg kan ikke starte et nyt emne der  :-| (Admin må meget gerne flytte dette indlæg).

Er der nogen der har erfaringer med sandrasommer ???

http://massage.side6.dk/sandrasommer

Redigeret af fyr9000

Skrevet

du klikker på landsdel derefter på efterlysninger og så kommer der en sort firkant op øverst hvor der står ny efterlysning

Skrevet

Du kunne jo have startet med selv at søge i søgefeltet - her ligger der  en hel stribe anmeldelser og anbefalinger mm. af hende bla.:

Som du kan se er bla. Kronehjorten en af hendes husbukke  :wink:

Skrevet
  • Author

Du kunne jo have startet med selv at søge i søgefeltet - her ligger der  en hel stribe anmeldelser og anbefalinger mm. af hende bla.:

Som du kan se er bla. Kronehjorten en af hendes husbukke  :wink:

Sorry, jeg fik gjort et eller andet galt så de dukkede ikke op på min søgning, men gør de altså nu :D

TAK

Skrevet

Sorry, jeg fik gjort et eller andet galt så de dukkede ikke op på min søgning, men gør de altså nu :D

TAK

Nå, ja - tryk på solen/stjerne til højre for søgefeltet og lav en mere avanceret søgning -  i det normale søgefelt, kan man risikere at kun dagens indlæg gennemsøges, alt efter ens indstilninger i venstre side - det skal man lige vide  :evil:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.