Hop til indhold

Frækt besøg af naturlig og dejlig

Featured Replies

Skrevet

Hey... jeg har her til aften haft besøg af denne dejlige kvinde som bare kan noget... hun gør alt for man er tilfreds inden hun smutter igen:P:P lille manden har aldrig prøvet en der er så vild med at sutte og  gøre det til man ser stjerne;)mens man kigger ind i de dejligste øjne:D hun ankommer diskret men når hun smider tøjet er hun iført det frækkeste undertøj.. som frem hæver hendes dejlige krop :smile: så er du til en kvinde som er sød naturlig dejlig jordnær nem at snakke med så er hun helt sikkert et besøg værd<3

Jeg skal helt sikkert have et besøg igen 

https://annoncelight.dk/showad/323111

Skrevet
Thomsen88 skrev, for 1 time siden:

Hey... jeg har her til aften haft besøg af denne dejlige kvinde som bare kan noget... hun gør alt for man er tilfreds inden hun smutter igen:P:P lille manden har aldrig prøvet en der er så vild med at sutte og  gøre det til man ser stjerne;)mens man kigger ind i de dejligste øjne:D hun ankommer diskret men når hun smider tøjet er hun iført det frækkeste undertøj.. som frem hæver hendes dejlige krop :smile: så er du til en kvinde som er sød naturlig dejlig jordnær nem at snakke med så er hun helt sikkert et besøg værd<3

Jeg skal helt sikkert have et besøg igen 

https://annoncelight.dk/showad/323111

Du har haft hende på besøg ?? Jamen det lyder da utroligt når der stod i annoncen at man SKAL komme til hende. 

Skrevet
KJ735 skrev, for 2 timer siden:

Du har haft hende på besøg ?? Jamen det lyder da utroligt når der stod i annoncen at man SKAL komme til hende. 

Læs nu hele annoncen inden du revser @Thomsen88, der står rent faktisk dette i annoncen:

•Kører gerne ud og besøger dig
•MEN kører minimum ud for 30 min. her i nærområdet og 1 time hvis det er længere væk

Skrevet
KJ735 skrev, for 8 timer siden:

Til blowjob Skal du køre til hende. Hun kører kun for minimum 30 minutters besøg.

Du er nok ikke nået helt i bund af teksten, et problem mange gp'er oplever når de ulejliger sig med at skrive en fyldestgørende annonce :)

"Jeg tænker, at hvis du er nået helt her ned i bunden, så har du læst det hele og forstået det"

Skrevet
Prøver-igen skrev, for 13 timer siden:

Til blowjob Skal du køre til hende. Hun kører kun for minimum 30 minutters besøg.

Du er nok ikke nået helt i bund af teksten, et problem mange gp'er oplever når de ulejliger sig med at skrive en fyldestgørende annonce :)

"Jeg tænker, at hvis du er nået helt her ned i bunden, så har du læst det hele og forstået det"

Tillykke kloge-åge. Nu beskriver han jo rent faktisk kun at modtage et blowjob!!!! 

Skrevet
bigfoot skrev, for 19 timer siden:

Læs nu hele annoncen inden du revser @Thomsen88, der står rent faktisk dette i annoncen:

•Kører gerne ud og besøger dig
•MEN kører minimum ud for 30 min. her i nærområdet og 1 time hvis det er længere væk

Nåda. Men faktisk står det tydeligt i starten af annoncen at du ifm det blowjob SKAL komme til hende!! Og han beskriver kun at modtage et blow. I mine øjne kunne det værd en falsk anmeldelse af ja hvem mon…

Skrevet
KJ735 skrev, for 3 timer siden:

Tillykke kloge-åge. Nu beskriver han jo rent faktisk kun at modtage et blowjob!!!! 

Når man føler sig ramt, fordi man ikke læser annoncer, men kun kigger billeder, så kan man da altid blive personlig. Dit indlæg er anmeldt.

Du blir ikk et gl medlem herinde.

Skrevet
KJ735 skrev, for 3 timer siden:

Tillykke kloge-åge.

Bruger har fået ferie og kommer ikke tilbage til denne tråd.

Skrevet
  • Author
KJ735 skrev, for 13 timer siden:

Ja men havde bestilt mere men lille manden ville ikke lige som jeg ville 

Skrevet
  • Author
KJ735 skrev, for 13 timer siden:

Nåda. Men faktisk står det tydeligt i starten af annoncen at du ifm det blowjob SKAL komme til hende!! Og han beskriver kun at modtage et blow. I mine øjne kunne det værd en falsk anmeldelse af ja hvem mon…

Der er intet fake over min anmeldelse... lillemanden ville bare ikke ligeså meget som jeg ville 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.