Hop til indhold
Western

Esbjerg, Soda - kæmpe fuser...

Recommended Posts

Jeg planlægger altid besøg i god tid, da jeg ikke gider stress hverken for mig selv eller pigen jeg skal besøge.

Det er mit kun andet besøg i Esbjerg da jeg har over 100 km. i bil og godt 2 timer i tog.

Jeg skriver til Soda:
... svar med det samme og hun er ledig  om godt 2 timer.  Perfekt!

I toget og afsted.  1 time før jeg skal være der spørger jeg til adressen.

Jeg skriver igen 15 min. før min aftale skal begynde - intet svar.

10 min efter min aftale er begyndt skriver jeg igen.  Intet svar.

Jeg forsøger at finde et alternativ, men når aldrig at finde noget da jeg også har en aftale senere på aftenen.

2 timer og 3 minutter efter min aftale hører jeg fra Soda.  Hun har glemt hendes pung på en tankstation....(!!) og havde brugt eftermiddagen på politistation og i banken.

"Hvorfor skrev du ikke og aflyste?"

Det kunne ikke fordi hun kørte bil til politistationen...  (den ligger åbenbart meget langt fra Esbjerg).

Jeg skrev så at hun nok kunne finde 15 sekunder på 3 timer til at skrive en besked til mig... det svarede hun aldrig på.

Jeg havde godt læst hun havde brændt andre af, men troede ikke jeg ville tabe det lotteri.   Thai-piger har altid de bedste undskyldninger. For år tilbage, også hun en af de etablerede piger, så var det en veninde som var blevet banket... Og det forhindrede hende simpelthen i at aflyse... bull s**t!   :) 

Godt vejret var dejligt til både togtur og en gåtur i Esbjerg...  :-) 

https://annoncelight.dk/showad/349878

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg da ked af at høre.

For jeg har kommet der det sidste års tid og hun har, på nær en enkelt gang, altid været der.

Det skal lige siges at hun dengang meldte afbud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...