Hop til indhold

Recommended Posts

Så er det nye år igang :wink:

 

Da jeg ringede var telefonen slukket, så jeg sendte hende en mail med hvad jeg gerne ville og hvornår. Og det passede heldigvis i hendes kalender  :-P

 

Jeg var meget spændt på hende, og kørte i rigtig god tid. Det plejer jeg ikke at være så god til, men nu skulle det være. Og jeg ankom derfor 10 min for tidligt, som jeg så måtte vente i bilen. Men besluttede alligevel at gøre min entre 5 min for tidligt, hvilket Sandra ikke sagde noget til. Er ikke sikker på hun lagde mærke til det. Jeg lagde til gengæld mærke til hende  :eek:  Wow!!

 

Normalt tager jeg et hurtigt bad, men jeg var nærmest lige stået ud af bruseren, så efter det finansielle var overstået (tog 30 min med det blide til 1000), lagde jeg mig til rette, mens Sandra lige gjorde sig klar. Jeg sagde til hende, at jeg gerne ville være med til at pakke hende ud, så hun måtte gerne beholde undertøjet på.
Der er altså noget særligt ved at pakke sådan et par store kasser ud...

 

Sandra kommer ind med vådt hår og i lækkert undertøj med høje hæle. Just the way i like!

Sandra kommer op i sengen og begynder at kysse mig. Lidt som jeg ville have forventet af en kæreste. Meget "ægte". Jeg får hurtigt pillet BH'en af hende, så jeg kan lege med hendes kæmpe bryster. Det er silikone på den gode måde. Hendes nipples reagerer promte med "langt lys". Mens jeg slikker videre på dem, får jeg listet hånden indenfor hendes trusser, og begynder stille at pille ved hendes klit. Hun er helt tør, så jeg slikker slikker på fingren først, og så går der ikke længe før hun begynder at blive våd. Hun er ikke til superfransk, så jeg får gummi på, før hun tager banditten i munden. Og det har hun styr på! Masser af arbejde med både læber og hænder og super vådt.

Jeg overvejede faktisk at lade hende fortsætte et par minutter mere, og så fyre den af, i håb om at kunne nå en tur mere. Men jeg ville ikke tage chancen. Så jeg fik hende lagt så jeg kunne slikke hende i stedet, mens banditten kom til sig selv. Hun smager frækt, og reagerer virkelig på ens arbejde.

 

Tid til en ridetur... Jeg fik hende øverst, mens hun lige så stille gled ned over mig, for til sidst at give et indlevende gisp. Hun begyndte stille og roligt, men satte hurtigt tempoet op. Jeg hjalp lidt til med en finger på klitten, og er ret sikker på at hun fik en ordentlig orgasme. Hun virkede meget liderlig, og blev lækker våd!

Jeg vendte hende på alle 4, og gav hende en tur i doggy. Hun stønnede frækt som om hun nød det, og jeg var SÅ tæt på at eksplodere. Men jeg havde aftalt at skulle slutte med spansk, så fik forklaret at det var SNART! Af med gummiet, og så ellers igang mellem brysterne. De er perfekte til spansk, og i løbet af under 1 minut fyrede kanonen af ud over dem.

 

Ikke den længste tur i verden. Tror der var gået 25 minutter. Men det var virkelig intenst, og blandt de bedste oplevelser i denne "branche". Hun er på mange måder på niveau med min sidste oplevelse hos Lotte.
Kunne man nu få begge på en gang,,,, Meeennn... det ville jeg næppe kunne holde til  :???:

 

Jeg skal ihvertfald besøge Sandra igen!

 

Jeg er pt i København, og skal være her det meste af den kommende uge. Nogen der har et tip til noget frækt??

Redigeret af Thomas.Pedersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

kanon anmeldelse....er sku helt vildt glad på dine vegne :D

Oplevede hende da hun lige havde fået lavet kasserne, så hun var lidt øm på fronten, men en god oplevelse med hende :P

 

Hvor i landet mødte du hende ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt fantastisk. Min første gang med købe sjov var ved hende. Nok stadig min bedste oplevelse. Var så paf over hendes skønhed jeg næsten ikke turde at tage mit tøj af. Men hun er en man skal prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i dag til en hurtig omgang. Wow super lækker kvinde, vild fræk og samtidig sød og naturlig. Det bliver helt sikker en længere tur næste gang ala din Thomas. Hun er et rent 12-tal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Ja Sandra Sommer er sku et godt knald kneppede hende i Horsens hvor hun ofte er, men det var før hun fik silikone bryster syntes dengang hun havde pæne naturlige bryster, måske man skulle give de nye silikone kasser en chance, er ikke vild med sådan nogle. men sandra er en smuk og dejlig pige hvor man får value for money :cool:

 

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...