Hop til indhold
sloman

Harmony tur report

Recommended Posts

Var et smut på Harmony for lidt tid siden for første gang, og ville lige give et lille skriv om min oplevelse. Jeg har før været på club wellcum i østrig som er en del større og med flere piger, men harmony var hyggelig på sin egen måde.

 

Startede ud med at ankomme lidt over middag først på ugen - ind og få betalt de 80 euro og så ellers i bad. Havde lidt svært ved at finde nogle klipklapper der passede ordentligt da alle størrelserne så ud til at være enten 42 eller 47. Så en af de mere rutinerede gæster som havde tænkt lidt fremad og taget hans egen med, samt hans egen kåbe - smart!

 

Ind i klubben og der var vel omkring 10-14 piger, og en 5-8 mand. Jeg fik snuppet mig en kold cola, og sat mig ned og fik lidt af spise mens jeg kiggede lidt rundt. Var lidt overrasket over at folk åbenlyst gik rundt med telefoner og snakkede i dem, men reglerne er åbentbart lidt løse på det punkt. Efter maden gik jeg lidt rundt og tjekkede de forskellige dele af klubben ud, og satte mig med lidt at drikke i en af de udendørs sofaer. Jeg havde ikke travlt med at komme på værelse, og havde haft en lang køretur så nød det gode vejr.

 

Var tidligere faldet i snak med Bianca, en rumænsk pige af normal bygning med fine bryster som hun efter dømmende var godt klar over at hun havde, så de hang frit til skue. Hun kom senere ud til mig på terassen og satte sig på armlænet af stolen og lænede de føromtalte to fordele godt ned mod hovedet af mig. Vi snakkede lidt, jeg spurgte ind til priserne som var 100 euro for en halv time inkl. økoblow, kys og slik skulle man have lyst. Jeg spurgte ind til om hun havde nogle søde veninder i klubben da jeg syntes det er meget hyggeligt at have to piger med på værelset - især hvis de kender hinanden da det kan være med til at løfte stemningen lidt (jeg er måske lidt grådig, og jeg har to hænder som kan arbejde uafhængeligt af hinanden).

Hun viste stolt Diane frem - en meget petit lille tøs med fine tatoveringer og netstrømper. Jeg var overbevist og vi gik op af trappen mens jeg legende gramsede Bianca lidt på røven.

Ind på værelset og sengen blev redt, pigerne snakkede lidt sammen på rumænsk, og så var vi ellers igang. Jeg havde sat mig på sofaen mens de fik lagt det vanlige lagen på sengen og Bianca smed sine trusser og Diane sin top. Diane gik hen til sofaen og bandt min kåbe op og tog den af mig og førte mig hen til sengen. Bianca sad allerede på knæ og Diana fik tørret kalorius af med lidt vådservietter så begyndte vi ellers.

Jeg gik på opdagelse med mine hænder med en pige på hver side, Bianca på sengen og Diana stående ved siden af mig. De kyssede begge løs på nakken og brystet af mig mens jeg greb om deres røv (jeg er både til et god røv, og et par gode bryster - har en bred smag).

Bianca gned sig tæt op af mig, og sagde at Diana gav et rigtigt godt blowjob, så om hun ikke skulle sætte sig op og sutte mig - tak som byder! Diana kravlede op på sengen og gik så ellers igang med at blow med god dybde, lyd og spyt mens jeg grådigt legede med Bianca's bryster. Efter lidt tid spurgte Bianca om hun skulle smage også, hvilket hun fik lov til. Diana er virkeligt en lille pige, men har stadig et par flotte bryster. Det er en virkeligt lægger følelse at få et lækkert blowjob mens man står og gramser og kysser med en helt anden pige.

Bianca stoppede og kiggede op mellem Diana og mig og spurgte om jeg ikke skulle kneppe hende i doggy. Hun fik hurtigt sat et kondom på, og vendt sig om med røven til mig og bakkede så ellers tilbage og svingede røven inviterende fra side til side. Diana tog fat og guidede min bedste ven ind i Bianca som jeg så ellers tog bagfra. Diana havde i mellemtiden sat sig op på knæ i sengen og sørgede for at selvom mit lille hovede var inde i Bianca, så var mit store hovede fuldt fokuseret på hende og hendes sprøde lille krop. Min venstre hånd havde godt fast på Bianca's hofte, men min højre var allerede på rundtur mellem Diana's ben. Først foran hvor den fandt en lille våd fisse i de åbne netstrømper, og så bagved hvor jeg kunne køre en finger op gennem de to små balder og kunne mærke et stramt lille røvhul. Jeg er ret glad for analsex, men tænkte at det måtte jeg spørge om en anden gang - vi var lige så godt igang og det er mere til en solo session.

Da jeg have taget Bianca bagfra i et stykke tid tænkte jeg at nu måtte det være på tide at jeg fik lagt mig ned så de kunne gøre arbejdet (man har vel betalt). Bianca spildte ingen tid, og skyndte sig at sætte sig på mig, og gled langsomt ned over mig indtil hun var helt i bund. Diana kravlede om på siden af os og lagde sig så hun kunne ligge med brysterne lige ned i hovedet på mig, mens hun kyssede mig på brystet og maven, og så gik den store ridetur ellers ind mens jeg var begravet i Diana's små bryster, og havde en hånd på hendes røv, og den anden hånd på Bianca's bryster.

Bianca gled hurtigt og og ned af min pik, og da jeg efter et stykke tid kunne mærke at jeg var tæt på tog jeg fat om hendes hofter og trak hende helt ned over mig og holdt hende der. Hun spurgte "you finished????" med et undrende blik, ikke den der "er du snart færdig" måde, hvortil jeg svarede "not at all, but time for a drink and for you two to switch". Bianca havde nemligt været sød nok til at tage en drink med op til mig, og det var en varm dag så en kold tår var velkommen efter alt det hårde arbejde.

De grinte begge, og jeg løftede Bianca af og rejste mig op og tog en slurk af min drink mens Diana fjernede kondomet og satte sit eget favoritmærke på. Hun spurgte hvordan jeg ville have hende, og jeg sagde at hun skulle sætte sig på alle fire og strutte røven i vejret for mig. Der blev adlydt og hun lagde sig ned på knæ med røven i vejret, hovedet i madressen og armene helt frem over hovedet med et vildt svej i ryggen. Jeg fik taget den sidste tår af min drink og gik så ombord mens jeg holdte om den nok mindste røv og talje jeg har prøvet. Bianca ville også være med, så hun stillede sig med et ben på hver side af Diana, bukkede sig forover med en arm på væggen, og den anden blev sendt ned mellem hendes ben for at lege med hendes fisse lige foran ansigtet på mig. Jeg er som sagt til bagdele og ass play generelt, så synet af to røve med balderne spredte lige foran mig var ret tilfredstillende!

At holde om, og kneppe Diana's lille bitte krop var lækkert! Jeg kunne nærmest nå hele vejen om hendes talje med mine hænder og hun stødte godt imod mens jeg tog hende i doggy. Mine hænder skiftede mellem hendes røv, Bianca's røv og hendes bryster som svingede i takt til hendes hånds bevægelser mens hun legede med sig selv. Begge piger var super engagerede og virkede til at have en fest hvilket gjorde hele seancen helt kanon og jeg gled rundt på en sky af liderlighed, bryster, bagdele og varme stramme huller.

Jeg kunne sagtens havde skudt kanonen af i det øjeblik, men jeg ville egentligt også gerne se Diana ride mig - mest fordi hun var så lille og jeg er et større brød på ca 1.90 og knap 100 kilo. Jeg fik lagt mig ned og hun klatrede op og måtte lige have det ene ben og og stå så hun kunne føre den enøjede hævner op i hende med et dybt suk (jeg ved godt hun måske har prøvet større, men lad mig nu blive i drømmen). Mens hun langsomt red sig igang satte Bianca sig på min højre side og tog fat i min hånd og førte den ned mellem hendes ben så jeg kunne lege med hendes fisse. Hun parkerede sit frontparti ned i hovedet på mig så jeg kunne skiftes til at slikke og kysse på de to fine bryster - igen, en helt fin oplevelse! Min venstre hånd havde også nok at se til på Diana's krop hvor der også sad et par legesyge bryster - dog red hun mig med så stor enthusiasme at man lige skulle have tungen lige på babsen for at følge med og og ned.

Det var ikke nogen hemmelighed at jeg på det her tidspunkt var tæt på at komme, og min dybere og dybere vejtrækning fik også Bianca til at læne sig ind til mig og spørge "Who do you want to come in baby?". Rutineret som jeg er svarede jeg hende at hun skulle klatre op på mig og ride mig til jeg kom (med en lille pause og kondomskift så kunne jeg lige klemme et par minutters sjov mere ud af hele sceancen). Diana hoppede af og lagde sig til rette ved siden af mit hovede igen så jeg kunne have en hånd mellem hendes ben, hendes bryster i ansigtet og den anden hånd godt fat om Bianca mens hun satte splutspurten ind og red mig meget målfast. Jeg kom med et brøl og et brag, ansigtet fuld af bryster, en hånd mellem Diana's ben, og den anden på Bianca's hofte.

Jeg kunne høre Diana (som stadig lå og gnubbede sine bryster i mit ansigt) sige til Bianca "Now I think he finished" hvorefter de begge fniste lidt mens jeg lå helt stille og sundede mig med åben mund, og hænderne stadig fast plantet på de respektive godter og et par struttende bryster lige over hovedet.

De sidste par minutter blev brugt på at snakke lidt om løst og fast, jeg lærte at sige røv og patter på rumænsk, og har senere glemt det igen. De er begge et par rigtigt søde piger som jeg fik en god start med, og en fantastisk oplevelse. Det var tydeligt at de var godt tilpads og hyggede sig i hinanden, og måske endda også mit selskab. Jeg kunne sagtens finde på at tage en tur med dem igen næste gang!

Min drink blev drukket færdig, og så tog de ellers det sparsommelige tøj på de havde taget af, og vi gik nedenunder igen. De, hver især 100 euro, og jeg en oplevelse rigere.

 

De fik hver et klap i numsen til at slutte af med, og så begav jeg mig ellers mod saunaen for lige at slappe af lidt. Senere hen mødte jeg Sofia, men det må jeg lige skrive om senere ved lejlighed da dette indlæg allerede er ved at være langt nok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...