Hop til indhold
Gæst

Susan Sorø

Recommended Posts

Gæst

Ser hun tilbyder 12 timer for 5000.-

Nogen der ved om det passer. ?

Hun har tilbudt mig at være i latex kjole latex handsker samt latex strømper og en Cat woman latex maske

Og bruge mig som slave

Kan i anbefale det. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af Susan som domina og jeg var helt vildt tilfreds. Hun er smuk, indlevende, engageret og meget, meget sexet. Den time jeg tilbragte i hendes selskab var hver en øre værd. Men nu ramte hun så også lige præcis mine ønsker og odet samme vil være gældende med et 12-timers besøg hos cat-woman kommer jo helt an på om hun rammer dine lyster ligesågodt. Men hvis du gør alvor af det vil det da være spændende at høre om dine oplevelser som Batman i lænker :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Servicesboy

Kære Latexlover

jeg har været der, lidt spøjst, at det er Peter aftalen laves med, for Susan taler faktisk pænt dansk, - her er fra Poland, billeder og resten lever op til forventningen, men et godt råd kunne være og starte med ½-1 time inden du helt spriger ud. 

Husk GPS'en det er langt ude på landet

Kh Servicesboy

Ser hun tilbyder 12 timer for 5000.-
Nogen der ved om det passer. ?
Hun har tilbudt mig at være i latex kjole latex handsker samt latex strømper og en Cat woman latex maske
Og bruge mig som slave
Kan i anbefale det. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Susan flere gange, og jeg drømmer også om en overnatning med hende, hun er skide fræk, både GFE og MILF.

Eneste frygt jeg har er om jeg får sovet :)

God fornøjelse siger jeg bare, mens jeg sidder her ved tasterne og ser om jeg kan få denne grønne misundelses farve af mit ansigt.

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Olemadsen

Du kan læse nærmere her en af de kommende dage hvor jeg vover pelsen med et 12 timers besøg

Sovet må vel vente til dagen efter besøget

Tænker mere hvor mange gange kan man komme på den tid. ? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa,

Ved nogen af jer, om Susan (stadig) sutter uden gummi, og - i givet fald - om hun tager ladningen i munden?

/ Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den så jeg ikke lige. At det var fra 5000 nej har ikke lavet aftale endnu

Ja hun putter uden gummi, ved jeg fra tidligere besøg. Hun sluger ikke og du må ikke komme i munden. >:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Ved nogen af jer, om Susan (stadig) sutter uden gummi, og - i givet fald - om hun tager ladningen i munden?

/ Hedonisten

Det er længe siden jeg var på, men den gang tog hun ladningen i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for info.

Æv, ærgerligt at hun på det seneste har mistet lysten til smagen af sperm :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...