Hop til indhold

Samme pige med 2 annoncer-seriøs?

Featured Replies

Skrevet

Er næppe mange piger end Sasha (og hende 2-3 veninder), der har flere tråde det sidste år. 

Her er ting, man selv kan søge på, hvilket bør være ret nemt. Og alt står i de 2 linkede annoncer. Mange tråde er helt nye (hver uge og måned).

Nystartet23Dk
Helt nyklækket dansk forførende gudinde VIBORG
Nystartet smuk dansk mulat VIBORG
SashaDk

375222 & 373378

Overskrift med SASHADk, Viborg, 2 annoncer: er hun seriøs = fjong! 
Tror sidste tråd om hende er 12 dage gammel. Så du har åbenlyst hverken søgt eller læst. 

DeNyePiger2023 - Eroguide.dk

Citat

03/09 2023 21:03

Hejsa din flotte fyr!
ÆGTE gfe EXPERIENCE
Har stedet, privat og diskret i viborg C
Tak fordi du klikkede ind på min annonce! Søger du en ung nymfoman der elsker sex og er frisk på et frækt møde- så har du klikket ind på den rigtige profil.
Jeg er en ung sukkermus med store bryster H-skåls og den dejliste runde store pariserrøv der elsker klask!. Jeg elsker at få en dejlig stiv pik i munden og giver med sikkerhed Danmarks bedste blowjob!! Jeg vil kærtegne dig som aldrig før! Og du vil med sikkerhed nyde min glatte og stramme mis der er dejlig våd og velduftende som er klar til din stive pik!
Smukke Sasha her. Så søger du en forførende og fræk aftale så tøv ikke med at send en sms. Jeg vil sørge for at du for en fræk og uforglemmelig sexoplevelse som du sjældent vil glemme. Du vil blive mødt af mig personligt ved modtagelse og altid iført frækt lingeri og sorte selvsiddende strømper. Jeg er 100% dansk og en veltalende lille sukkermus med et frækt glimt i øjet.
Jeg vil glæde mig til at tage dig med ind i mit sex univers!
Jeg tilbyder alt fra blide former til hård sex- kun vores fantasier sætter grænser.
- Dansk, almindelig sex med blide former(kæreste sex)
- fransk, luksusfransk, superfransk (blowjob)
-rimming (slik i anus)
-Champangesex (urinsex
med mere.
-græsk( analt i numsen)
- Skriv hvis du har andre ønsker(Dansk uden , strap on til dig mm)
VIBORG - PRIVAT OG DISKRET
Knus Sasha

Viser resultater for '"sasha mulat"'. - Eroguide.dk

Hejsa Skrevet 23. August

SashaDK - Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn - Eroguide.dk

Hvis du søger på hendes annonce nummer 373378 i søge feltet, kommer der en del oplysninger. Som det ser ud har nu turneret lidt rundt, et af de positive oplevelser kommer her.

Skrevet

Tænker du skal øve dig i bedre overskrifter, da du ikke får mange/nogen/brugbare svar fx hele august.
Måske du med fordel kan LÆSE annoncerne og skrive NAVNENE som Sasha eller Candy fra Cuba

CANDY05
Beautiful Sexy New Girl In Viborg C 91931809 cash only - Annoncelight

Beautiful Sexy New Girl  In Viborg C  91931809 cash  only

Midtjylland

14/08 2023 18:11

Hello Gentlemen, Young And Old Guys In viborg And Nearby Cities, my name is Candy from Cuba, 24years old
I am new in your city, Book appointment with me and come and experience another beautiful Sexy life with baby Candy , Pussy always wet, suck my pussy as I give you a blowjob, cum on my tits or my sexy ass, omg  I'm horny right now, call me and tell me what time  you can be at my place
15min : sex and bj with condom
30min : sex, bj with condom, 69, massage, different position, cum 1 time
45min : sex, bj with condom, 69, massage, different position, cum 2 times
60min : sex, bj with condom, 69, massage, different position, cum 2 times
10mins before darling  91931809
viborg.ørum.bjerringbro.kjellerup.bording.hobro.tjele.skive.stoholm.silkeborg.randers

1. Jeg faldt over hendes annonce: https://annoncelight.dk/showad/373378 Og da jeg scrollede videre ned på siden - den her: https://annoncelight.dk/showad/375222 Det ser ud til at hun har 2 annoncer kørende. Mon hun er seriøs? Kunne godt fristes til et møde med...
  2. Hejsa. Hvilken pige vil i anbefale i aften? Gerne en der er seriøs.
  3. Godaften.. Hvem vil anbefale i Viborg i aften? Gerne en der ikke er fake.
  4. https://annoncelight.dk/showad/365666 Nogen der har besøgt hende? Er hun reel nok? Kunne nemlig godt finde på at besøge hende.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.