Hop til indhold

Amy Aarhus, wow en oplevelse….

Featured Replies

Skrevet

Festugen i Aarhus kaldte på engle afslutning, og hvad kunne være bedre en en erotisk massage med afslutning…..

https://annoncelight.dk/showad/378502

Tid blev nemt bestilt hos Amy, nemt og hurtig respons. Bestilte 60 minutter…., og Wow en oplevelse.

Ankommer til lejligheden, diskret og med parkering ved døren, nemt og bekvemt…, kommer ind og ser en ung pige, med det sødeste og smukkeste ansigt…, jeg var solgt på stedet….., håndklæde udleveret og så i bad…

Kommer ind på værelset, hvor den normale seng er fjernet, og der er massageunderlag, hvor Amy ber mig tage plads…; jeg ser hun smider Kiminoen, og den smukkeste krop med de smukkeste naturlige bryster kommer til syne…, har bare spontant lyst til at gå ombord i dem…, men men men, nu var det erotisk massage og ikke sex…, men pirringen var sat i gang bare ved synet.

Amy massere virkelig dejligt, ud over skønne berøringer med bøde fingre, bryster, blev det også til massage af et par myoser, som hun nemt fandt…, men dog fokus på det frække og erotiske…, den måde hun smiger sin krop, hænder, bryster mens hun med munden er helt tæt på, tænder sanserne og da hun lader munden passere mit øre, høres lyde fra hende der på en gang tænder mig og bare vil have hende….., 

Mens hun masserer ryggen med brysterne, får Amy sig drejet sådan, at man samtidig kan se hende eventyrlige smukke fisse i spejlet…., hvor er hun bare en lækker lille skabning…..

Efter en rim tid, hvor jeg både er blevet tændt og virkelig afslappet, ryg, baller og ben er masserer, bliver jeg bedt om at vende mig om…., og tak Gud, endelig må og kan jeg røre disse dejlige bryster….., Amy masserer med arme, bryster og jeg er i himlen……, lader igen munden gøre mirakler, lader den køre helt tæt på, og man føler kysset er nært, men det kommer ikke, pirringen derimod og sanserne der sættes igen, giver en helt ny dimension på fysisk intimitet, lyst og begær……

Hele massagen er med masser af olie, også da massagen kommer til pikken, der for længst har rejst sig…; den måde hun rører og masserer den på, fingrerne på pikhovedet og ja det er svært at forklare, men jeg ender med at komme i en eksplosion mens mine øjne har kig på den smukkeste pige……, så Wow for en oplevelse……

Amy’s skønhed og sød kommer slet ikke frem på hendes billeder……, hun er en perle……

Bestemt ikke sidste gang jeg skal forbi Amy……..fest ugen blev sluttet med maner….

Skrevet

God anmeldelse, tak for den!

Kan du sige ca. hvor hun holder til?  Og ved du om hun er i Aarhus i den kommende uge? Pønser på et besøg freda...

Skrevet
  • Author
MadsKen skrev, for 7 timer siden:

God anmeldelse, tak for den!

Kan du sige ca. hvor hun holder til?  Og ved du om hun er i Aarhus i den kommende uge? Pønser på et besøg freda...

Tak…

Hun holder til i en af de 11 høje hvide huse, tæt på åen og Ringaden…., 1 min fra Ceresbyen…., håber det giver mening:-)

• 10 months later...
  • 5 months later...
Skrevet
Aarhusbanditten skrev, for 18 timer siden:

Nej.., længe siden hun har været i Aarhus…

Hun er der da nu??

Skrevet
  • Author
Pikken 69 skrev, for 13 timer siden:

Hun er der da nu??

Nej, jo ikke samme pige som jeg skriver….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.