Hop til indhold

Strap-on og fingerleg

Featured Replies

Skrevet

Hej venner

søger en flot pige der tilbyder strap-on, fingerleg og evt fist til Herren - det skal dog ikke være den traditionelle domina oplevelse.

så blot en kvinde der tænder på den del og hvor der evt også er sex, blow eller hj involveret

synes bare de fleste der tilbyder dette og som har det som deres fokus område ja enten er hardcore domina eller at det er ret store og ikke særlig kønne kvinder

nogen gode bud for hvor jeg finder sådan en oplevelse?

Skrevet

Jeg fik en dejlig tur hos Karoline for nylig der også involverede anal til mig med en dildo hvor hun varmede mit røvhul op med fingrene. Hun har strap-on harness til dildoer i forskellig størrelse. Hun er bestemt en varm og kærlig kvinde, og vi dyrkede en masse dejlig sex som om vi var et nyforelsket kærestepar, og hvor vi også skiftedes lidt til at dominere hinanden. Kærligt og omsorgsfuldt bad bagefter hvor hun vaskede og nussede mig.

https://annoncelight.dk/showad/319699

Prinsesserne har et utraditionelt setup hvor jeg blandt meget andet hårdt blev kneppet i begge ender med strapons samtidig. En håndspiller til min pik som afslutning.

https://annoncelight.dk/showad/369603

Dem jeg ellers har fået det af er enten stoppet eller ikke i landet for tiden (Kamille, 2xSilvia, Violetta, Alice).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.