Hop til indhold

THAI MASSAGE NR 1 I NORDSJÆLLAND ?

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa har måtte lave nyt navn da jeg ikke kunne komme ind på det gamle. Mere så jeg ikke blive mistænkeligjort for reklame.

Jeg har besøgt stedet og fik en udemærket massage, middel god, er prøvet bedre men også langt dårligere. Hun er efter min mening, en meget køn dame på 40 fortalte hun. Mener hun ligner en på 30-35. Flot krop, lyst og venligt sind. Eneste minus hun taler meget, på et ikke helt forståeligt dansk.

Kommer jeg igen. Ja det er helt sikkert.

savføren.

Redigeret af Savføren

Skrevet

Får man noget ekstra her?

Hvis du ikke er faldet ned fra månen, er renvasket og velsoigneret, ædru, taler og opfører dig pænt, så kan du få ekstra de allerfleste steder. Jeg har dog hørt at mange Thai-massøser fravælger klienter af arabisk ell. lign. herkomst.

Skrevet

Jeg ved ikke hvad man kan få, jeg ved hvad jeg fik. Og i annoncen står der jo at hvis der er andre ønsker så kan hun ringes op og herefter vil hun svare på spørgsmål.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.