Hop til indhold

Recommended Posts

En domina som jeg har besøgt nogle gange og hvor jeg føler vi har en fin kemi, har jeg skrevet til uden at få svar. Ikke sådan at jeg forventer svar 2 min efter at jeg har skrevet, men måske dagen før eller på dagen hvor hun er på vagt.

Senest annoncerede hun med et set up som absolut har min interesse, og jeg sendte en sms høflig, positive og ydmyg.  Intet svar

Hvis alle dominaer reagere sådan er det ikke så sært at der ikke er kunder i butikken

Eller skal jeg tage det som om jeg har mistolked og vi ikke har så god en kemi?

Er det tilfældet synes jeg hun burde skrive det lige ud "Du behøver ikke kontakte mig mere"

Det vil spare os begge for en del besvær og skuffelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske normalt at vi ikke svarer på beskeder hvis vi har set dem men ikke fået svaret i ordentlig tid (jeg siger gerne inden for en time) efter modtagelse pga diskretionshensyn.. 

Måske prøv at skrive igen hvis du ikke allerede har prøvet det.. Evt når hun er på vagt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det lyder som en fornuftig og plausibel forklaring, som Jennifer kommer med. 
 

Men ellers enig, hvis en GP ikke ønsker at møde en, så ville det være fint at melde det ud. Havde selv en aftale med en, aftalt en uge i forvejen, som blev aflyst tre timer før. Hun tog selv initiativ til en anden tid, som jeg indretter min kalender efter, som hun så et par timer senere ændrer. Dagen før den foreslåede tid, får jeg at vide at det ikke kan lade sig gøre alligevel. 
 

Jeg ville hellere have haft et “jeg synes ikke vi skal mødes”. Det havde man kunne forholde sig til, og det ville være helt fair.

Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men sådan et møde kræver en del planlægning ifht både privat og arbejdslivet og havde heller været fri for at skulle rykke rundt på alt, flere gange, blot for at blive aflyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sn57 nu ved jeg lidt om at du ikke er “ type” som ikkke “ skriver i godt til “ eller andet i den sti. 
mit korte svar er “ uanset hvad så kan man godt svare “ Et simpelt ja eller Nej jeg syntes du skal finde en anden “ 

Ingen svar er dårlig still

Hvorfor spilde hinandens tid ….. 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 3.9.2023 at 12:17:

Senest annoncerede hun med et set up som absolut har min interesse, og jeg sendte en sms høflig, positive og ydmyg.  Intet svar

Skriv igen, måske har hun overset / glemt din sms. Jeg ville blive ked af, at blive droppet af en fast kunde på så spinkelt et grundlag. Det var noget andet, hvis hun konsekvent undlod at svare over en længere periode….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...