Hop til indhold

Elena, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

I går besøgte jeg Elena i Aarhus. I god tid havde jeg booket 30 min på WhatsApp. Kommunikationen gik fint og jeg troppede op på hendes adresse i Ceresbyen. Hun åbnede forsigtigt døren og jeg blev lukket ind i lejligheden som hun deler med tre andre piger. Elena er utrolig flot og velskabt. Hun modtog mig i frækt sort lingeri og tårnhøje stiletter. Hun er nok omkring 175 cm. Så med stiletter var hun højere end mig. Vi fik afregnet og hun gik hurtigt i gang med stor indlevelse. Måske var det fake, men hun virkede til at blive meget tændt. Jeg blev i hvert fald tændt for jeg tror aldrig at jeg har været sammen med så lækker og velskabt en pige. Hun er virkelig smuk og jeg kan kun anbefale hende. Måske de andre piger også er et besøg værd??

https://annoncelight.dk/showad/383505

Skrevet

Jeg kan tilslutte mig Terra10. Jeg kommer lige nedefra hende. Hun er virkelig velskabt og serviceminded. 

Jeg prøvede at spørge ind til anal, men det tilbød hverken hun eller de andre piger i huset.

Hun er der en uge mere, så tager hun til Aalborg.

Skrevet

Tak for anmeldelsen ^_^

Jeg kan ikke bidrage med en anmeldelse, men jeg snakkede med hende tidligere på ugen, da jeg besøgte hendes veninde - hold nu op hvor er hun smuk og lækker!

Hun er desværre alt for høj til mig, og jeg er lidt (meget) forgabt i hendes veninde, så jeg prioriterer mine (begrænsede) midler til besøg hos veninden :D men hold nu op hun er fin!

Jeg synes hun ligner skuespillerinden Olivia Wilde bare yngre og mere lækker, whats not to like.. ^_^

God weekend ^_^

Redigeret af VeryCurious

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.