Hop til indhold
Nyborg

Det er pigen på billederne men hold jer væk!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/277419
 

Stod op i dag og tænkte at der skulle ske et eller andet spændende. Kiggede på den gode gamle annoncelight og så at der var nogle piger her i Nyborg. Var igennem det forskellige annoncer og fandt hende, som jo så rigtig dejlig ud. Dog vel vidende at det nok ikke helt stemte overens med hvem der ville åbne døren. Men det skulle jo ikke afskrække mig fra at prøve lykken, så jeg skriver til hende og får aftalt et tidspunkt. Da tiden nærmer sig går jeg mod den oplyste adresse og giver besked om at jeg står ude foran. Men får et svar retur om at hun ikke lige er helt klar og om vi udskyde det med 20 min. Skulle nok bare være taget hjem, men tænkte måske lidt mere med pikken på det tidspunkt. 

Da det endelig var blevet tid til besøget og jeg var blevet lukket ind møder jeg så hende, som til min overraskelse ligner pigen på billederne. Vi går ind på værelset og får afregnet og tænker fedt at det lykkedes. 
Men det var ikke en oplevelse at råbe hurra for. Startede med at få et halvhjertet blowjob for så at gå over i missionær. Hvorefter jeg spurgte om vi kunne gå til doggy men det kunne der ikke være tale om. Kort efter blev jeg spurgt om jeg ikke bare kunne spille den af til jeg kom af årsager jeg ikke helt forstod. Spurgte dog om hun ikke ville gøre det så fik jeg lige et minuts spiller, og så sagde hun at resten måtte jeg selv klare. Jeg havde betalt 600kr for 15 min men tror jeg var ude efter 8-10 min

Det hele bar præg af at hun ikke rigtig havde lyst til at være der. Hvilket var en stemning som smittede ret meget af på mig. 
 

Pige Udseende 9/10 Humør 0/10

Sted 7/10

Gentagelsesfare -5/10

Redigeret af Nyborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyborg skrev, for 14 minutter siden:

Kort efter blev jeg spurgt om jeg ikke bare kunne spille den af til jeg kom af årsager jeg ikke helt forstod. Spurgte dog om hun ikke ville gøre det så fik jeg lige et minuts spiller, og så sagde hun at resten måtte jeg selv klare

Fandme service at spørge kunden, om han ikke lige selv spiller de af :D

 

 

Short time here

Profil oprettet: 15/06 2019

Nåh ja, alt er vel relativt. 4 år ER da short time, hvis man sammenligner med den sidste istid!

 

 

Citat

I like spending quality time and enjoy making genuine connections with people

:D

Doris - Annoncelight

Hello my name its Doris i have 27years old and iam from Hungary
I have D coup
160 cm

Hello Boys!!!! I'm Doris , sexy brunette. I have 23 yo, 50 kg, natural breasts , sexy ass:)

I offer very good service . I am For Short time here!!
I have very nice clean and discreet house Call me, you will not be disappointed

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyborg skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/277419
 

Stod op i dag og tænkte at der skulle ske et eller andet spændende. Kiggede på den gode gamle annoncelight og så at der var nogle piger her i Nyborg. Var igennem det forskellige annoncer og fandt hende, som jo så rigtig dejlig ud. Dog vel vidende at det nok ikke helt stemte overens med hvem der ville åbne døren. Men det skulle jo ikke afskrække mig fra at prøve lykken, så jeg skriver til hende og får aftalt et tidspunkt. Da tiden nærmer sig går jeg mod den oplyste adresse og giver besked om at jeg står ude foran. Men får et svar retur om at hun ikke lige er helt klar og om vi udskyde det med 20 min. Skulle nok bare være taget hjem, men tænkte måske lidt mere med pikken på det tidspunkt. 

Da det endelig var blevet tid til besøget og jeg var blevet lukket ind møder jeg så hende, som til min overraskelse ligner pigen på billederne. Vi går ind på værelset og får afregnet og tænker fedt at det lykkedes. 
Men det var ikke en oplevelse at råbe hurra for. Startede med at få et halvhjertet blowjob for så at gå over i missionær. Hvorefter jeg spurgte om vi kunne gå til doggy men det kunne der ikke være tale om. Kort efter blev jeg spurgt om jeg ikke bare kunne spille den af til jeg kom af årsager jeg ikke helt forstod. Spurgte dog om hun ikke ville gøre det så fik jeg lige et minuts spiller, og så sagde hun at resten måtte jeg selv klare. Jeg havde betalt 600kr for 15 min men tror jeg var ude efter 8-10 min

Det hele bar præg af at hun ikke rigtig havde lyst til at være der. Hvilket var en stemning som smittede ret meget af på mig. 
 

Pige Udseende 9/10 Humør 0/10

Sted 7/10

Gentagelsesfare -5/10

Måske du skulle prøve en dansk pige næste gang evt. vi er en del der går meget op i at service niveauet er til UG ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

15minutter og 600kr. tjaah... -Du har nok fået, hvad du har betalt for... (jeg gør det tit færdig selv -frivilligt, når jeg mener jeg har fået, hvad det bekom mig) har dog aldrig prøvet kun 15minutter...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...