Hop til indhold

Nogen som har besøgt dansk milf 53 år

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

jeg har længe gået og overvejet at besøge Dansk milf 53 år men har simpelthen ikke været i stand til at finde anmeldelser af hende. Hun er verificeret men vil gerne vide om nogen her har besøgt hende og hvad de synes om besøget.

Skrevet

Hvad mon du har søgt på

Viser resultater for '23746'. - Eroguide.dk

Marks4321 skrev, for 11 minutter siden:

jeg har længe gået og overvejet

Så lang tid til at søge på annoncenr fx og nærlæse de svar, der er givet, selv om mange er mange år gamle. 
Deri står også hendes "navn". 

Skrevet

Da jeg besøgte hende sidste år, kunne jeg konstatere, at hendes billeder er mange år og kilo gamle. 

Skrevet
  • Author
Srixon skrev, for 17 timer siden:

Da jeg besøgte hende sidste år, kunne jeg konstatere, at hendes billeder er mange år og kilo gamle. 

Hvordan var besøget og var det pengene værd. Overvejer kraftigt at besøge men det er svært at få en tid da hun åbenbart er bookede det meste af dagen.

Skrevet
Marks4321 skrev, for 7 timer siden:

Hvordan var besøget og var det pengene værd. Overvejer kraftigt at besøge men det er svært at få en tid da hun åbenbart er bookede det meste af dagen.

Det er svært at svare på, om jeg synes det var pengene værd. Hun er som sagt en helt del ældre og tungere end sine billeder. Der var ikke noget, der tændte mig ved hende, og jeg fortryder lidt, at jeg ikke vendte om i døren. Men det jo kun min mening, du kan have andre præferencer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.