Marks4321 0 Skrevet 2. September, 2023 Hej brødre jeg har længe gået og overvejet at besøge Dansk milf 53 år men har simpelthen ikke været i stand til at finde anmeldelser af hende. Hun er verificeret men vil gerne vide om nogen her har besøgt hende og hvad de synes om besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 2. September, 2023 Hvad mon du har søgt på Viser resultater for '23746'. - Eroguide.dk Marks4321 skrev, for 11 minutter siden: jeg har længe gået og overvejet Så lang tid til at søge på annoncenr fx og nærlæse de svar, der er givet, selv om mange er mange år gamle. Deri står også hendes "navn". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 237 Skrevet 5. September, 2023 Da jeg besøgte hende sidste år, kunne jeg konstatere, at hendes billeder er mange år og kilo gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marks4321 0 Skrevet 6. September, 2023 Srixon skrev, for 17 timer siden: Da jeg besøgte hende sidste år, kunne jeg konstatere, at hendes billeder er mange år og kilo gamle. Hvordan var besøget og var det pengene værd. Overvejer kraftigt at besøge men det er svært at få en tid da hun åbenbart er bookede det meste af dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 237 Skrevet 6. September, 2023 Marks4321 skrev, for 7 timer siden: Hvordan var besøget og var det pengene værd. Overvejer kraftigt at besøge men det er svært at få en tid da hun åbenbart er bookede det meste af dagen. Det er svært at svare på, om jeg synes det var pengene værd. Hun er som sagt en helt del ældre og tungere end sine billeder. Der var ikke noget, der tændte mig ved hende, og jeg fortryder lidt, at jeg ikke vendte om i døren. Men det jo kun min mening, du kan have andre præferencer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg