Hop til indhold

Rose98 - Kolding

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/383404
https://annoncelight.dk/profile/Rose98

Det hele startede lidt sketchy - jeg skrev til nummeret på annoncen, og efter lidt snak omkring services og priser spørger jeg hvor hun holder til. Hun svarer 'omkring banegården' hvilket for mig er et rødt flag. Jeg lader hende hænge dagen ud, og tænker jeg vil se hvad der er at skrive  til dagen efter. Intet dukker op, og jeg vælger at skrive til hende igen - nu får jeg en adresse, og vi får aftalt et møde. Jeg dukker op på adressen, og så viser det sig at hun lige skal tjekke mig ud fra et andet vindue først - for jeg skal gå over til en anden adresse i stedet for.... Da jeg kommer op på 3 sal af den nye adresse står der en lille - rund - østeuropæer foran mig, SLET IKKE hende på billederne... Jeg tænkte straks at det måtte være en spøg, og sagde 'where is the girl on the picture' - og så svarer hun bare 'yes, girl on the picture'... og jeg siger 'thats not you, bye' og hun siger 'okay bye'.... 

Så skud ud til hende for at prøve - men hold jer langt fra denne annonce.

Skrevet

Tak for anmeldelse Don O -

Sjovt med lige netop de billeder. Billederne har 100% været i en annonce, også fra Kolding for måske, 1-2 år siden. Kan huske billederne, og er næsten sikker på, at der var en fyr som havde besøgt hende, og skrev lidt om besøget.

Har søgt på annonce ID, men der kommer ikke noget frem. Nå, men uanset, er det ikke pigen på billederne du mødte.

Tak for advarsel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.