alexx 1 Skrevet 5. Januar, 2014 (edited) Hej alle Hermed en lidt anderledes efterlysning. Den henvender sig kun til folk som har været sammen med Stina. Dvs. ingen links eller noget i den stil. Jeg har mistet kontakt med Stina for et halvt år siden. Er der nogle som kan hjælpe? Gerne PB På forhånd tak Redigeret 5. Januar, 2014 af alexx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 6. Januar, 2014 Hey! Ja, jeg ser hende da engang imellem - lille nips med masser af tattoos og silikonepatter, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexx 1 Skrevet 6. Januar, 2014 Jo Benji, det er hende. Tak for svaret. Hendes tlf.nr. er lukket og kan ikke kontakte hende. Hvis du har et andet nummer end 71...... må du gerne sende det til mig en PB. Vh. Alex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 6. Januar, 2014 Hun er vist ikke interesseret i at ses med andre end et par stykker, hun ses fast med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexx 1 Skrevet 6. Januar, 2014 Hun er vist ikke interesseret i at ses med andre end et par stykker, hun ses fast med Tak igen. Se også PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg